1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. قیمت خودروهای وارداتی در بازار تهران کاهش یافت + جدول

قیمت خودروهای وارداتی در بازار تهران کاهش یافت + جدول

15 آذر 1397
  • 2

در روزهای اخیر چیزی که در خیابان‌های بهشتی و مطهری تهران زیاد به چشم می‌آید، خلوتی و نبود مشتری در نمایشگاه‌های خودرو خارجی است.

 قیمت خودروهای وارداتی در بازار تهران کاهش یافت + جدول

یکی از فعالان بازار در همین زمینه به ما می‌گوید: سال گذشته در همین ایام خودرو سانتافه را به زحمت 270 تا 280 میفروختیم، امسال که تکلیف معلوم است. به گفته او، چیزی که طی یکسال گذشته معاملات را در بازار خودروهای وارداتی به نابودی کشاند همین نوسان نرخ ارز بود چون همین بالا و پایین شدن شدید نرخ ارز، مشتریان را از این بازار دور نگه داشته و تا زمانی که نرخ ارز به ثبات نرسد معاملات رونقی ندارد.


قیمت خودروهای وارداتی که از بازار تهران و کرج استعلام شده است:


 قیمت خودروهای وارداتی در بازار تهران کاهش یافت + جدول



نظرات

  • فرزاد فرزاد (15 آذر 1397 ساعت 10:30)

    عزیزان وطنپرست دلسوز در طی چندین سال فرموده‌اند که پایین آوردن نرخ ارز مثل آب خوردن است ولی صرفه اقتصادی ندارد یعنی مثلا چرا مردم باید گوشی ۳۰۰ دلاری رو با دلار ۱۰۰۰ تومانی ۳۰۰ هزار تومن بخرند و نه ۳.۳۰۰.۰۰۰ تومان و ما را از سود محروم کنند حالا خودرو دیگه بمالد!

  • بینام بینام (15 آذر 1397 ساعت 08:34)

    این کشور مسخره ترین کشور دنیاست.با این همه معادن و منابع و امکانات حقوق یک کارمند یا کارگر عادی به زحمتی به 2.5 میلیون میرسه ولی قیمت ماشین بیشتر از دو برابر خون پدرش.ولی در تمام کشورهای همسایه ایران مثل عراق،ترکیه ،افغانستان ،آذربایجان و پاکستان با حقوق حداقل سه برابر ایران ،قیمت ماشین یک پنجم ایران هست.خدایا ما تو چه قبرستون داریم زندگی میکنیم.لعنت بر **** ایران با این روزگاری که برا مردم درست کردن