درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
نوع پیشرانش هیبرید هواست و همین امر باعث شده که مصرف سوخت این سیتروئن زیبا به رقم حیرت آور 1.99 لیتر در هر صد کیلومتر برسد.
این ماشین با این وزن کمش (865 کیلوگرم) که از دسته خودرو های شاسی بلند هست چپ نمیکنه؟
امیدوارم با این تغیرات به کیفیتش لطمه نزده باشن مثل پراید حلبی پنیری --- ولی تکنولوژیش قابل تحصینه افرین افرین باریکلا به فرانسه--- سیتروئن c5 new هم نرم ترین خودروی سال معرفی شد
به پراید نمیرسه
دمش گرم......
جان!!!!!!!!؟....مثل اسباب بازیه.ولی باحاله.میشه اسمش رو گذاشت ماشین های اینده.
واقعاً مصرف سوخت خوبی داره. ولی چجوری با هوا کار میکنه؟
نیسان جوک هم واسه طراحی چراغهاش همچین حرکتی کرده بود.
حس شتاب داره
از روبرو بدنه و چراغ های جلو شبیه به یک پاندای بانمک شده
طراحیش از اصول جدید طراحی پیروی میکنه خوبه
اصول جدید طراحی را برای ما شرح بده شما که میدونیتت
راستی چی شد ؟ قرار بود پژو-سیتروئن با ایران همکاری کنه و ایران خودرو پژو های جدیدتر بزنه؟؟؟؟؟؟؟.
ایران که فعلا به چین چسبیده
دوست من فکر میکنم حالا حالاها این پروژه عملی نشه ولی ما هم دوست داریم زودتر عملی بشه.
عالیه...چقدر طراحیش زیباست
یه جورایی شبیه ماشین فضایی می مونه. طراحی خاص و منحصر به فردی داره.