درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
اگه مردم یک سال همت کنن و خودرو صفر کیلومتر ( حتی خودرو ایرانی ) نخرن و به خودرو های کار کرده قناعت کنن اونوقت میتونن بهترین خودرو ها رو با قیمت مناسب بخرن .
نمیدونم توی ایران روی چ معیاری قیمت میزارن
توی امارات همین خودرو cs75 پنجاه هزار درهم یعنی پنجاه میلیون اون هم قسطی ماهی ٨٠٠ درهم یعنی ٨٠٠ هزار تومن قیمت گذاری کردن و میفروشن!!!
سلام ایا 1.8 turboاین ماشین دنده دستی داخل فرمان دارد
چرا موتوری به این ضعیفی برای این وزن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام من دیروز نمایشگاه بودم اومده بود گفتن قیمتش زیر صد به نظر من خیلی باحال بوود
قیمت این ماشین ، نمونه فول ان ، باید 85 میلیون باشه ، اونهم سقف قیمت ، در غیر اینصورت خریدش اشتباه محضه .
کپی قشنگیه من نمیگم خودرو سازها داخلی یکباره قراردادهاشون رو با شرکتهای چینی به هم بزنند ولی حالا که شرایط بین المللی به نفع ماست بهتر است با خودرو سازهای مطرح مذاکره کنند
ترکیبی از انواع برند ها در این ماشین کپی شده ولی خیلی شیکتر از بقیه ماشینا ولی حتما 120 میلیون قیمت میخوره که طبق معمول ارزش نداره
تقریبا" اکثر شرکت های خودرو سازی در ایران با افتخار خودروی چینی تولید می کنن !!
یعنی حتی هندوستان هم حاضر نیست به ایران بیاد ! هندوستانی که فورد و جگوار و لندرور تولید میکنه!
واقعا" حیف نبود ، کرمان موتور با محصولات دوو - هیوندای ورنا ، آوانته خداحافظی کرده ، حالا چی تولید میکنه ؟ لیفان - Jac(جک) !!!
از ایران خودرو و سایپا انتظار بیشتری نمیشه داشت چون تنها چیزی که براشون اهمیت نداره رضایت مشتریه !!!
ما همچنان در آرزوی سوارشدن خودروهای روز دنیا هستیم !!!!!!! چون لیاقت ایرانی بهترین های دنیاست.
ظاهرش از بقیه چینی ها خیلی سر تره
یه پیشنهاد توپ دارم واسه سایپا، ایران خودرو ، اینا که بلد نیستن خودروی شاسی بلند تولید کنند، این خودرو رو از چین یواشکی انحصاری بخرن بعد آرمش رو بردارند و بجاش آرم سایپا یا سمند بزنند و به نام خودروی ملی بفروشن؟؟ تازه می تووند گرون تر از چینی ها هم بفروشن سود بیشتری گیرشون بیاد.
تعرفه خودرو های منتاژی تو کشور های مختلف 15 درصده یعنی تمام چینی های موجود با از نصف قیمت الانش یکم کمتر پول بدی اینا همه رو با 120 میارن داخل دروغ هم میگن تعرفه ما 80 90 هسته یه دو دو جهارتا کنی موتجه میشی قیمت چنده
وای بابا خسته شدیم از این شرو ورا یه ماشین بیارین حداقل ارمش اشنا باشه
فقط چیننننن
حداقل فایده حضور این خودروها، تنوع بخشیدن به بازاری انحصاری بود که سالها با خودروهای یک شکل پژو و پراید انباشته شده بود!!!
آخه کجا این ماشینا با ماشینای داخلی هم قیمتن (به جز 2-3 تا ماشین) که با هم رقابت کنند.
انصافا خیلی خیلی قشنگه .حرف نداره.داخل کابینش هم واقعا تو چش و زیباست. ولی... . ولی یه چیزی هست که همه ی اینارو کنار میزنه.واون کیفیتشه. امید وارم کیفیتش در حد هیوندای باشه و همچنین 2 دیفرانسیل.
واقعا اگه کیفیت بدی نداشته باشه و 2 دیفرانسل باشه من اینو به کره ای ها ترجیح میدم.چون طراحیش واقعا نسبت به کره ای ها مردونه تر و تازه تره.
دوست عزیز هر چقدر پول بدی آش میخوری ... اگه کیفیتش مثل اونا باشه خب قیمتش هم مثل اوناست !!
برای پیشرفت لازمه که یک الگو داشته باشی
جلو رنجرور عقب سورنتو داخل سانتافه
اگر در بازیهای آسیایی اینچئون کره جنوبی 2014 مسابقه اتومبیل رانی میزاشتن چانگان اول میشد و یک مدل طلا برای چین به ارمغان میاورد.
شکلش پر از تقلیده ولی بازم جالبه
کپی لندروور.