1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. نگاهی به مدل 2014 هوندا سیویک Si کوپه

نگاهی به مدل 2014 هوندا سیویک Si کوپه

29 مهر 1393
  • 4

 هوندا سیویک کوپه

سیویک کوپه یکی از خودروهای جذاب در این کلاس محسوب می‌شود. برای کسانی که هیجان کمتر و فضای بیشتری نسبت به یک کوپه اسپرت نظیر تویوتا GT 86 را طلب می‌کنند، و آنانی که نیازی به دو درب اضافه یک خودروی سدان ندارند و در عین حال کارایی و مصرف سوخت خودرو را ارزش می‌نهند، سیویک کوپه یک انتخاب خوب محسوب می‌شود. جالب اینکه در این کلاس رقبای زیادی نیز ندارد و می‌تواند به راحتی امتیازات را درو کند.

استایل طراحی مدل 2014 سیویک کوپه تغییر کرده و به روز شده است. قدرت بیشتر، سیستم تعلیق بهینه، تجهیزات داخلی بیشتر و ارتقا یافته را در کنار موتور 2.4 لیتری چهار سیلندر 205 اسبی آن باید در نظر داشته باشید. این پیشرانه امسال 4 اسب بخار قوی‌تر شده است اما گشتاور آن همان 236 نیوتن متر می‌باشد. این افزایش قوا از طریق تیون سیستم اگزوز حاصل گردیده است.

هوندا سیویک کوپه روی چرخهای 18 اینچی قرار می‌گیرد که بزرگ‌تر از قبل شده‌اند و با ویژگی‌هایی نظیر خطوط برجسته کاپوت، هواکش‌های سپر خاص، جلوپنجره مشکی مشبک و چراغهای بیرون زده، چهره ای خشن و تهاجمی یافته است. یک اسپویلر ثابت عقب و دیفیوزر را هم باید به این مجموعه بیفزایید تا چاشنی اسپرت این خودرو تکمیل شود.

در داخل کابین تریم پارچه ای با رنگ مشکی و قرمز، کنتراستی کلاسیک ایجاد کرده است. طبق معمول این نسل سیویک، جلوداشبورد و کنترل‌ها کمی درهم ریخته و نامنظم به نظر می‌رسند اما در عوض دسترسی و به‌کارگیری آن‌ها از جهت ارگونومی بیشتر مد نظر قرار گرفته است. کیفیت مواد داخلی نیز قابل توجه است. یک صفحه نمایش 7 اینچی لمسی، روکش شبیه فیبرکربن برای کنسول میانی، سیستم صوتی هوندا با نسل جدید نرم افزار Hondalink، استارت هوشمند دکمه ای، آینه سمت راننده بزرگ‌تر با سیستم lanewatch برای افزایش میدان دید، دوربین دید عقب و صندلی‌های اسپرت در بین تجهیزات این مدل به چشم می‌آیند.

قیمت مدل کوپه نیز با مدل سدان یکسان است و در این مورد با موتور 2.4 لیتری چهار سیلندر و گیربکس شش سرعته دستی از 22890 دلار شروع می‌شود. گران‌ترین مدل سیویک کوپه هم با سیستم ناویگیشن 24590 دلار قیمت دارد

 هوندا سیویک کوپه

 هوندا سیویک کوپه

 هوندا سیویک کوپه

 هوندا سیویک کوپه

 هوندا سیویک کوپه-نمای عقب

 هوندا سیویک کوپه-نمای داخل



نظرات

  • یوونتوس یوونتوس (29 مهر 1393 ساعت 12:01)

    دقت کرده باشین ماشینای هوندا مانیتور و دکمه های آپشنش به سمت راننده شیب داره.

  • حسین معمار حسین معمار (29 مهر 1393 ساعت 09:25)

    چه باحال...اما تو ایران بیاد خدا تومن قیمت روش میخوره...(اگه بیاد)

    آریوبر آریوبر (29 مهر 1393 ساعت 19:43)

    نه دوسته عزیز قیمتش خیلی خوب میشه اگه بیاد ایران یه چیزی تو مایه های 160

  • محمدماجد محمدماجد (29 مهر 1393 ساعت 07:25)

    خیلی نازه