جیلی GC9 اولین محصول جیلی می باشد که توسط طراح سابق ولوو پیتر هوربری طراحی شده است. هوربری که متولد انگلستان است در سال 2012 (2 سال بعد از واگذاری ولوو به جیلی توسط فورد) در سمت سرپرست طراحی جیلی انتخاب شد. بر خلاف دیگر برندهای چینی، ظاهر GC9 حرفه ای و کمی گمنام است. آنطور که جیلی می گوید در طراحی نمای جانبی GC9 از طرح هواپیماهای جنگنده، سوپر اسپرتها و حالت بدن یوزپلنگ هنگام دویدن و در طراحی داخل کابین (داشبورد و کنسول وسط) از پلهای سنگی باستانی چین الهام گرفته شده است. از نمای عقب تا حدودی شما را یاد هیوندا سنتنیال می اندازد و طرح جلو پنجره یادآور مدل مفهومی Universe از شرکت ولوو است که سال 2011 در معرض نمایش گذاشته شد.
در بسیاری از قسمتهای داخل کابین پوشش چرم به چشم می خورد. از امکانات GC9 (به عنوان بزرگ ترین و مجهز ترین محصول جیلی) می توان به دکمه استارت موتور، دکمه های کنترل سیستم صوتی روی فرمان، بلوتوث، تهویه مطبوع Dual-Zone، صندلی هایی با تنظیم برقی، سنسور پارک، دوربین دید عقب، سیستم صوتی اینفینیتی، صفحه نمایش لمسی 8 اینچی و مکانیاب ماهواره ای اشاره کرد.
این خودرو در چین با نام امگرند GC9 شناخته خواهد شد و اینطور که گزارش شده بر اساس پلت فرم ولوو S80 و بر پایه طرح مفهومی Geely KC که در نمایشگاه اتومبیل شانگهای معرفی شد شکل گرفته است. جیلی GC9 برای بازار چین و کشورهای غربی در نظر گرفته شده است.
از نظر این خودروساز، GC9 بلند پرواز ترین محصول جیلی از نظر طراحی، فن آوری، ایمنی و تواناییهای دینامیکی است.
جیلی این خودرو را برای رقابت با برندهای مطرحی مثل مرسدس بنز و بی ام و و آئودی ساخته است بنابراین زیر کاپوت جیلی سه نوع انتخاب برای موتور وجود دارد که عبارتند از 4 سیلندر 2.4 لیتر تنفس طبیعی با 160 اسب و 210 نیوتن متر، 4 سیلندر 1.8 لیتر توربو با 180 اسب و 285 نیوتن متر و 6 سیلندر 3.5 لیتر با 270 اسب و 345 نیوتن متر. گیربکس برای هر سه موتور 6 دنده اتوماتیک خواهد بود. موتور سوم مطمئنا توانایی حرکتی خوبی به GC9 خواهد بخشید.
با فاصله دو محور 2.85 متر، عرض 1.86 متر و طول 4.96 متر به نظر مشکل کمبود جا در GC9 وجود ندارد. شیب سقف طوری است که حتی در ردیف دوم صندلیها فضای سر زیادی برای سرنشینان وجود دارد.
قیمت GC9 هنوز اعلام نشده و قرار است اوایل سال 2015 فروش آن آغاز شود.