درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
دوستانی که این ماشین رو مستحق قیمت 90 میلیونی نمیدونن لطفا دقت کنن که ما تو ایران زندگی میکنیم , جایی که سراتوی از رده خارج کیا رو با حذف آپشناش و مونتاژ ایران 80 میلیون قیمت میزنن تازه این خوبه اشه , سیمبل بدون هیچ آپشنی که خیلی جاها داچیاس لوگوی جلوش و امکاناتی نداره داره نزدیک 80 میلیون فروش میره و رقیب ضعیفتر 2008 (کپچر) که موتورش 1200سی سی هست 120 میلیون قیمتشه , حالا که بعد عمری یه ماشین روز دنیا ( فیس لیفت 2017 ) با موتور توربو شارژ 163 اسب بخاری که تو دور موتور 1400!!! داره 250 نیوتون متر گشتاور تولید میکنه با این امکانات و کابین واقعا با کیفیت ( اختلاف محسوس بالاتر از رقبای حتی کره ای ) داره تحت نظارت خود پژو مونتاژ میشه به نظر من باید این اتفاقو به فال نیک بگیریم و امیدوار باشیم امثال این ماشینی که 5 ستاره euroncap دارن تو ایران مونتاژ شن بجای آشغالای چینی بدون حتی 1 ستاره ایمنی بین المللی !
قیمتش خیلی خیلی بالاست
بر چه مبنایی قیمتشو گذاشتن 90 میلیون ؟؟؟؟؟
حدسم درست بود طبق نصویر حتی سانروف هم نداره
سری اولش برای خود نمایندگی هاست.
در مورد آپشن گر یپ کنترل و سانروف چرا اشاره ای نشده است ؟1
فروش این خودرو با شکست مواجه میشود
بدنه ضعیف
رنگ بسیار ضعیف
داخل ماشین کوچیک و خفه
فضای صندلی عقب کم
خودرو ظریف
قیمت بسیار بالا
توربو شارزبا بنزین فعلی ایران نامناسب
اما اما اگر قیمت تا 55 بود فروشش در سال 1396 بالای 10000 تا میشد اما با مبغ 90 حداکثر سال 1396 تا 200 تا بفروشه
در واقع شصت میلیون می ارزد ولی در بازار آشفته امروز تا هفتاد میلیون هم قابل قبول است بیشترش اجحاف به مصرف کننده است
پس سانروفش کو
این برای چندمین بار است که تحویل این خودرو به مشتریان وعده داده می شود ، حالا هم که وعده سر خرمن شد،
قیمتش خیلی بالاس فضاشم کوچکه با 90 تومن انتخابای خیلی بهتر وجود داره
خیلی گرونه . با 20 میلیون بیشتر میشه رنو کپچر خرید که فوق العاده خوش فرم و باکیفیته یا هیوندای اکسنت که با 105 میلیون میشه خرید