1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. قیمت قطعی پژو 2008 مشخص شد

قیمت قطعی پژو 2008 مشخص شد

10 خرداد 1396
  • 61

یک منبع آگاه در ایران خودرو با اشاره به نهایی شدن قیمت پژو 2008، گفت:قرار است این خودرو با قیمت 98 میلیون و 900 هزار تومان روانه بازار شود.

 قیمت قطعی پژو 2008 مشخص شد

ه گفته وی، مدلی که از پژو 2008 روانه بازار خواهد شد، فول امکانات بوده و اتوماتیک است.

این منبع آگاه با تاکید بر اینکه به احتمال فراوان، پژو 2008 در خرداد ماه پیش فروش می شود، گفت:ایران خودرو در حال حاضر ظرفیت تولید سالانه 15 هزار دستگاه 2008 را دارد و طی سال های آینده به این ظرفیت اضافه خواهد شد.

گفته های وی در شرایطی است که مطابق با قرارداد ایران خودرو و پژو، بناست در فاز اول همکاری مشترک دو طرف، سه محصول پژو در ایران خودرو به تولید برسد که اولین آنها مدل 2008 است.

این خودرو شاسی بلند از چند ماه پیش به خط رنگ ایران خودرو وارد شده تا خود را مهیای حضور در بازار خودرو کشور کند. همچنین چندی پیش رییس جمهور با حضور در ایران خودرو، خط تولید انبوه 2008 را افتتاح کرد تا این محصول رفته رفته با افزایش تیراژ مواجه شود.

منبع : صنعت نویس



نظرات

  • طاها طاها (31 خرداد 1396 ساعت 15:10)

    با سلام ، من خودم کارمند ایران خودرو بودم و باز خرید کردم چون واقعا سیستم داخلیشم نسبت به قبل فرق کرده ، بگذریم این خودروها حداقل برای شرکت حدود 40 الی 50 میلیون تموم میشه و ظاهرا مثل خودروهای وارداتی درصد گمرک رو هم حساب میکنن ، ما مردم حقمونه ... خلایق هر چه لایق ..... خواهشا خواهشا بخاطر خودمونم که شده نخرید و تحریم کنید . یکم احساس مسولیت داشته باشیم و ارزش خودمونو بدونیم . ممنون

  • جاوید جاوید (31 خرداد 1396 ساعت 01:53)

    سلام
    این خودرو عالیه با داشتن مصرف سوخت کمتر ولی در قبال افزایش قیمت بنزین همه خودرهای داخلی وفرانسوی باید قیمت جهانی خودرو را تجربه کنند که این خودرو در خارج 65 تومان قیمت داره نظر اینه که انشاالله با تولید انبوه به قیمت موردنظر برسه 5

  • محمود محمود (30 خرداد 1396 ساعت 14:43)

    سلام خلاصه بگم ثبت نام کنی ۳۰ میلیون زدی به جیب

    اکبر اکبر (3 تیر 1396 ساعت 10:34)

    سلام . این خودرو به 120 میلیون ارائه شده شما می فرمائید 30 میلیون سود داره که قیمت بازار می شه 150 میلیون . نه دوست عزیز ، قیمت این خودرو حدود 70 میلیون ارزش دارد . مگر اینکه دولت کاری کرده که ارزش پولمان از بین رفته باشه .!!!

  • AA AA (30 خرداد 1396 ساعت 11:45)

    سزای گرانفروش نخریدنه

  • نیما نیما (30 خرداد 1396 ساعت 08:15)

    اقا ما نمیخواهیم خودروسازی به این شکل داشته باشیم اقا نخرید ای مردم فهیم که شجاعتتان زبان زد عالم هست نخرید.

  • Masoud Masoud (30 خرداد 1396 ساعت 05:30)

    آقا این ماشی در هلند ارزانتر از ایران در می آید، تازه در هلند ارزش افزوده 21% است و دستمزدها هم بسیار بالاتر از ایران است، اونوقت چگونه است که ایرانی ها باید قیمت بالاتری برای آن بپردازند علاوه بر آن ماشینی که برای بازار هلند تولید می شوند از کیفیتی به مراتب بالاتر از ماشین تولیدی برای بازار ایران است.

  • رضا رضا (29 خرداد 1396 ساعت 13:20)

    سلام مردم ایران لایق بهترین ماشین ها هستن با کمتریت هزینه.نخرید ایما شین باید 75میلیون باشد نخرید

  • وحید وحید (28 خرداد 1396 ساعت 16:20)

    این خودرو زمانی که توافق با پژو فرانسه امضا شد اعلام کردن با قیمت حدودا 75 میلیون عرضه میشه. یه کم جلوتر اومد اعلام کردن حدود 80 میلیون بعد از مدتی که مدیر پژو اومد ایران اعلام کردن حدودا 85 میلیون نزدیکای اولین نمایش اعلام کردن 90 میلیون نزدیک های ثبت نام اعلام کردن حدود 95 میلیون الان هم که اعلام شده 99 میلیون زمان عرضه رو خدا رحم کنه !!!!!!

    اکبر اکبر (3 تیر 1396 ساعت 10:38)

    سلام . الآن براساس 120 میلیون ثبت نام میکنند .

  • محمد رضا محمد رضا (28 خرداد 1396 ساعت 09:40)

    خدا کنه دست به دسته هم شیم هیچکی نخره بخدا اینو از کول ملت پیاده میشن

  • بابک بابک (28 خرداد 1396 ساعت 02:00)

    قیمت چیه، اقا بفهمین، پژو نمی خواهیم، بی ام و تویوتا مزدا، میتسوبیشی، رنجرور،فولکس واگن،میخواهیم، دارید بسم الله نداری وارد میکنیم،اقساطی به مردم میدهیم، چرا تولید با اتومبیل های یک دهه قبل دنیا میکنید،بروید محصول یک کارخانه بروز دنیا را شریک شوید در همانجا هم بسازید هم وارد کنید هم صادر کنید، کارخانه اتومبیل نمیخواهیم چون گندش را در آوردید،هیچ کارخانه‌ای در ایران نمیخواهیم مگر کارخانه اتومبیلهایی برقی و هیدروژنی تا نه تنها در دنیا بروز باشیم بلکه چند گام جلوتر حرکت کنیم، بحث اشتغال هم مطرح نکنید که حالم بهم میخوره

  • علی علی (28 خرداد 1396 ساعت 00:39)

    دوستانی که فکر میکنید این ماشین فرانسویه
    این ماشین و بسیاری دیگه از محصولات ایرانخودرو
    بصورت قطعه از کمپانی دانگ فنگ چین وارد ایران میشه . کمپانی دانگ فنگ محصولات چندین کمپانی ژاپنی و اروپایی رو توی منطقه تولید میکنیه

  • علی علی (27 خرداد 1396 ساعت 00:20)

    بخدابیاییدتحریم کنیم مقاوم باشیم اگرمجبوریم ماشین کارکرده وارزان سوارشیم تادلالان ومفت خوران مملکت به خودشان بیایند دردفاع ملت درگرفتاریها مردم وملت درحمایت ملت درجنگ ملت چرابفکراین ملت بدبخت وبیچاره که به نان شب مانده نیستید.

    مسافر مسافر (28 خرداد 1396 ساعت 08:16)

    سلام به همه

    38 سال حمایت از تولید داخلی به چه ارزشی ؟؟؟؟
    لطفا پاسخگو باشید....
    چرا بجز تحریم های خارجی خودمان نیز برای خودمان محدودیت ایجاد میکنیم و با بالا بردن قیمت خودروهای وارداتی و خارجی قدرت خرید خود را پایین می آوریم ؟؟؟؟

  • ابوالفضل ابوالفضل (26 خرداد 1396 ساعت 02:49)

    اهای دوست عزیز که میخوای اینو بخری سلام من جات بودم اینو نمیخریدم میرفتم تویوتا یا میتسوبیشی لنسر یا نیسان میخریدم پژو برای محدوده ای کره زمین ماشین میفروشه ولی تویوتا و نیسان و میتسوبیشی جهانی هستن بازم انتخاب خودته چندسال زحمت میکشی پول جمع میکنی ماشین بخری اونم ماشینی که دست ایران خودرو بهش خورده بازم خوددانی موفق باشی

  • احمد احمد (24 خرداد 1396 ساعت 02:47)

    هم وطن های عزیز تورو خدا یه بار دیگه بیایید این سایپا و ایرانخودرو رو تحریم کنیم یک سال ماشین نو نخرید و مقاوم باشید به خدا خودشو ن اتوماتیک قیمتهار. میشکنن و مجبور میشن کیفیت رو هم بالا ببرن. فقط اراده کنیم همه با هم میشه

  • سید سید (21 خرداد 1396 ساعت 02:13)

    خودرو سازها خودروهای خود رابه صورت قسطی به مردم بفروشند به تناسب قیمت خودرو مبلغ قسطی ماهیانه را تعیین کنند تا بهتر از بانکها سرمایه دار شوند و رقیب بانها خواهند شد و این باعث می شود که مردم بصورت مستقیم در شرکت های خودرو سازی سرمایه گذاری کنند و از بانکها وام نگیرند .

  • حسین حسین (17 خرداد 1396 ساعت 01:34)

    مبارک مایه دارا باشه نه مردم بدبخت بیچاره که پسندازشون به پیراید صفر هم نمیرسه چه برسه ...

  • کیومرث کیومرث (14 خرداد 1396 ساعت 10:39)

    در اینکه قیمت گذاری خودرو در ایران کاملا ظالمانه است تردیدی نیست. قیمت پایه این خودرو در انگلستان، با احتساب مالیات و عوارض که معمولا در این کشور زیاد هم است، 13345 پوند می‌شود که اگر با پوند آزاد هم حساب کنیم، نزدیک به ۷۰ میلیون تومان خواهد شد. البته قرار است که 2008 با شراکت ایران و فرانسه در داخل ساخته شود و قاعدتا بایستی هزینه کم‌تری جهت تولید داشته باشد. پس ایرانخودرو سی میلیون تومان گرانفروشی میکند.

    مصطفی مصطفی (24 خرداد 1396 ساعت 03:24)

    تازه در انگلستان درآمد مردم چند برابر متوسط درآمد در ایرانه یعنی یک کارگر انگلیسی با سه ماه حقوق خود میتونه یک چنین ماشینی بخره ولی یک کارگر ایرانی با 80 ماه حقوقش می تونه بخره
    این ماشین قاعدتا در ایران با توجه به کارگر ارزان تر و همچنین انرژی ارزانتر همچون سوخت و برق، بسیار ارزان تر از نمونه خارجی برای تولید کننده تموم میشه

  • حسنعلی حسنعلی (13 خرداد 1396 ساعت 16:19)

    وقتی این ماشین از لحاظ فنی و وزنی با ساندرو برابری میکنه خداییش ظلمه اگه 100 میلیون پول این ماشیون رو بدی

  • سینا سینا (11 خرداد 1396 ساعت 20:36)

    فرانسه چی داره؟ چی میده بهتون؟ چون فقط سودش خوبه؟ پس مردم چی؟این مردم گناه ندارند؟ ما لایق بهترینها هستیم...ولی به حداقل های استاندارد دنیا قانعیم.این ماشین های فرانسوی گرون با استهلاک بالا رو نمیخوایم. تو رو خدا برین با زاپنی ها و کره ایها مشارکت کنید.(آخه این راه رو هم اشتباه رفتید ...همش که نباید سود زیاد باشه.....کیا سراتو دو نسل قبل صد میلیون تومان آخه چرا؟

  • مهدی مهدی (11 خرداد 1396 ساعت 17:46)

    با سلام خدمت همه دوستان
    بدون هیچ تعصبی چند نکته رو خدمت همه کسانیکه قصد خرید این خودرو رو دارن عرض میکنم
    من این خودرو رو از نزدیک در نمایشگاه تهران دیدم قبل از اینکه برم نمایشگاه عکسشو توی سایت دیده بودم و خیلی علاقه داشته یکیشو داشته باشم تا اینکه از ندیک دیدمش . این خودرو اصلا نه شاسی بلنده و نه نیم شاسی ، هاچ بک هست و دقیقا اندازش مثل ایکس 50 هست. بیشتر قسمتای داشبوردش پلاستیک خشکه. صندلی های عقب فضای محدودی دارن . کیفیت صندلیهای عقب بسیار بسیار بسبار بد و افتضاح و خشکه. سانروف یا سقف پاناروما نداره. درب ها خیلی بد بسته میشن. من با دیدنش کاملا از خریدش منصرف شدم و پیشنهاد میکنم دوستانیکه قصد خرید این خودرو رو دارن قبل از اینکه بخوان یه همچین پولی رو بدن تحقیق بکنن باور کنین نهایتا 60 می ارزه و نه بیشتر.