1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. رنو کپچرهای 2018 وارد ایران شدند + تصاویر

رنو کپچرهای 2018 وارد ایران شدند + تصاویر

12 تیر 1396
  • 3

همانطور که در گزارشات قبلی ذکر شده بود، خودروی رنو کپچر 2018 قرار است از نیمه دوم سال جاری در بازار کشورمان عرضه شود.

 رنو کپچرهای 2018 وارد ایران شدند + تصاویر

روز گذشته شاهد این قضیه بودیم که 7 دستگاه رنو کپچر نیوفیس با پوشش نسبتا کاملی بر روی تریلر از بندرعباس به سمت تهران در حال انتقال بودند که اکثر این کپچرها فقط برای نمونه در نمایشگاه‌ها و نه عرضه عمومی به ایران آورده شده‌اند. احتمال می‌رود کپچر جدید در نمایشگاه بین‌المللی خودرو شیراز (27 الی 30 تیرماه) به نمایش عموم درآید.

مدل فعلی کپچر نیز هم‌اکنون در ایران آخرین ماه‌های زندگی‌اش را سپری می‌کند چراکه نسل دوم این خودرو قرار است به احتمال فراوان برای عرضه در پاییز و زمستان سال جاری، در روزهای آینده پیش فروش آن آغاز شود. کپچر نیوفیس، که به عنوان مدل 2018 وارد بازار ایران می‌شود، بسیار شبیه همان کپچری است که تابستان 2016 در روسیه عرضه شده است.

 رنو کپچرهای 2018 وارد ایران شدند + تصاویر

 رنو کپچرهای 2018 وارد ایران شدند + تصاویر



نظرات

  • مهدی مهدی (13 تیر 1396 ساعت 17:23)

    در مورد عکس تریلی و متن این خبر، چند ابهام وجود داره :
    ۱- در عکس ۸ عدد کپچر روی تریلی دیده میشه نه ۷ تا.
    ۲- ۷ تا کاملا پوشیده هستن و نمیشه فهمید فیس مدل ۲۰۱۷ هستن یا ۲۰۱۸. اونی‌ هم که روکش نداره، اصلا جلوش دیده نمیشه که بشه تشخیص داد ۲۰۱۷ هست یا ۲۰۱۸. حتی برای شخص عکاس هم تقریبا ناممکن بوده بتونه اینو تشخیص بده چون اولا کپچرها کیپ به کیپ پارک شدن و شاید اصلا جلوی اون کپچر بسته باشه و دید نداشته باشه، ثانیا عکاس از ارتفاع پایینی‌ داشته طبقه بالای تریلی رو میدیده و از اونجا دیدش خیلی‌ کم بوده.
    ۳- اگر میگید اینا برای نمایشگاه‌ها بودن، برای نمایشگاه نیازی به ۸ عدد کپچر نیست، یکی‌ هم کافیه و میشه همون یکی‌ رو از شهر به شهر برد و نمایش داد، مثل سالهای قبل.
    ۴- آیا بیشتر محتمل نیست اینا کپچر‌های ۲۰۱۷ باشن که قبلا ثبت نام کردن و الان دارن وارد میکنن؟

  • alireza alireza (13 تیر 1396 ساعت 08:10)

    2017 قشنگ تر بود

  • mohamad mohamad (13 تیر 1396 ساعت 08:08)

    اکثر ایرانیای بیچاره فقط باید عکس ماشینارو ببینن و هیچوقت لذت داشتنشو نمیتونن تجربه کنن خدا خودش حق کارامون رو به ما بده!!!