علیرضا ناظمی مدیر تبلیغات و اطلاع رسانی سیتروئن با اشاره به بالقوه بودن بازار ایران برای سیتروئن که از جمله انگیزه های همکاری مشترک با سایپا است، گفت:« بازار خودرو در ایران همواره بازار بالقوه و ثابتی بوده است، از این رو تولیدات خودرو در شرکت سایپا برای مدت زمان طولانی عرضه شده است».
او افزود: با توجه به ذائقه بازار باید محصولات به سمت تنوع محصول پیش روند. از طرفی دیگر مشتریان به فناوری های جدید و آپشن های بیشتر خورویی نیاز دارند که برآورد می شود با توجه به طراحی، تولید و کلاس قیمتی محصولات سیتروئن به همکاری با سایپا امیدوارهستیم.
ناظمی در پاسخ به پرسشی مبنی برقیمت جهانی این محصول و برآورد قیمتی این خودرو برای عرضه در ایران اظهار کرد: قیمت جهانی میانگین 12 تا 20 هزار یورو است که قیمت آن در ایران حدود 100 تا 110 میلیون تومان است.
او ادامه داد: با اشاره به اینکه این خودرو محصول مشترک این دو شرکت خواهد بود، بنابر این قیمت محصول حدود 100 میلیون تومان خواهد بود اما هنوز قیمت نهایی مشخص نشده است.
مدیر تبلیغات و اطلاع رسانی سایپا سیتروئن در پاسخ به ورود سایر محصولات سیتروئن به بازار ایران اظهار کرد: قرارداد سایپا وسیتروئن بلند مدت و یک قرارداد مادر است. از این رو قراداد همکاری میان این دو شرکت ادامه دار است و باید منتظر محصولات جدید تولیدی و وارداتی بود. در حال حاضر خودرو C3 تنها محصول تولیدی سایپا سیتروئن است.
مدیرعامل سایپا سیتروئن نیز افزود: برنامهای که ما داریم، این است که 300 میلیون یورو سرمایهگذاری صورت گیرد و توسعه شبکه فروش و خدمات پس از فروش نیز انجام شود؛ همچنین برنامه داریم که تا 4 هزار نفر نیرو را افزایش دهیم. مدیرعامل سایپا سیتروئن درباره قیمت احتمالی سیتروئن C3 گفت: هنوز قیمت نهایی و قطعی مشخص نشده؛ چراکه پارامترهای مختلفی روی قیمت موثر هستند، اما قیمت جهانی آن 12 تا 20 هزار یورو است؛ منتها با این تفاوت که موتور هیچکدام 1600 توربوشارژ نیست.