1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. رونمایی از هیوندای آزرای جدید تا پایان سال در ایران

رونمایی از هیوندای آزرای جدید تا پایان سال در ایران

10 بهمن 1396
  • 1

معاون فروش و بازاریابی کرمان موتور با اشاره به ارائه شرایط فروش ویژه دهه فجر این شرکت گفت: درشرایط فروش ویژه دهه فجر که هم اکنون دایر است امکان خریداری بیش از 90 درصد از تولیدات شرکت با شرایط متنوع وجود دارد.

حسن اکبری، با بیان این مطلب گفت: در این طرح بیشتر خودروهای تولیدی از خانوادهای هیوندای، جک و لیفان با شرایط نقدی و یا اقساطی ارائه شده است.

 رونمایی از هیوندای آزرای جدید تا پایان سال در ایران

وی در ادامه با اشاره به داخلی سازی خودروی هیوندای النترا ا و ارائه طرح پیش فروش آن اظهار داشت: استقبال از پیش فروش النترای داخلی به حدی زیاد بود که ظرفیت فروش آن بسیار سریع تکمیل شد و به نوعی در این محصول ما با سونامی فروش روبرو شدیم.

اکبری همچنین به تحویل اولین سری از هیوندای اکسنت های تولید داخل در هفته جاری اشاره و تصریح کرد: تحویل اولین سری از اکسنت های تولید داخل در هفته جاری انجام می شود. همچنین بنا داریم تا بعد از داخلی سازی النترا، در فاز دوم داخلی سازی توسان را نیز داشته باشیم که مطابق برنامه ریزی های انجام شده این اقدام را در نیمه اول سال 2019 میلادی انجام می دهیم.

وی از ورود هیوندای آزرا جدید در آینده نزدیک به کشور خبر داد و اضافه کرد: این خودرو تا قبل از آغاز سال جدید به طور رسمی در ایران رونمایی و معرفی می شود و بلافاصله پیش فروش آن نیز آغاز خواهد شد.

معاون فروش و بازاریابی کرمان موتور در پایان در خصوص حضور این شرکت در چهارهمین نمایشگاه خودرو اصفهان خاطر نشان کرد: حضور در نمایشگاه به دلیل دریافت مستقیم نظرات مردم برای ما اهمیت ویژه ای دارد. در نمایشگاه خودروی اصفهان علاوه بر نمایش خودروهای هیوندای، خودروی جک جی4 را نیز به عنوان محصول جدید در معرض نمایش قرار دادیم تا نظرات بازدید کنندگان درباره این خودرو را دریافت کنیم. این نظرات برای ما ارزشمند بوده و در استراتژی شرکت نیز تاثیر گذار است.

هیوندای آزرا در مدل 2018 فول 2400 سی سی در بازار امارات حدود 110 تا 120 هزار درهم قیمت دارد که با توجه به وضعیت تعرفه واردات و بالا بودن نرخ ارز، این خودرو در محدوده 350 تا 400 میلیون تومان در ایران به فروش خواهد رسید.



نظرات

  • vahid vahid (11 بهمن 1396 ساعت 08:21)

    قیمت خون بابا و مامانشونو و بچاشون!!!!!!!!!!!!