1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. نسخه ویژه دی.اس 3 در راه بازار

نسخه ویژه دی.اس 3 در راه بازار

2 اسفند 1396
  • 0

از ماه آینده، شرکت خودروسازی DS یک نسخه ویژه از DS3 در اختیار مشتریان خود قرار خواهد داد که با لقب "Black Lezard" معرفی شده است.

 نسخه ویژه دی.اس 3 در راه بازار

با تایید شرکت خودروسازی DS، این مدل با قیمت 19 هزار و 545 پوند یا معادل 27 هزار و 45 دلار به مشتریان عرضه می‌شود، اما باید به این نکته توجه داشت که شرکت خودروسازی DS تنها 100 نسخه از این محصول تولید کرده و در بازار انگلستان عرضه خواهد کرد.

 نسخه ویژه دی.اس 3 در راه بازار

این خودرو در 4 رنگ ویژه به مشتریان عرضه خواهد شد که در لیست سفارش DS تحت عناوین "مشکی Perla Nera"، "خاکستری پلاتینوم"، "آبی Ink" و یا "بنفش Whisper" معرفی شده است، اما ویژگی منحصربه فرد این نسخه می‌تواند روکش سقف اتومبیل باشد که همانند اسم این نسخه، از پوست خزندگان الگوبرداری شده و بر روی سقف DS3 نصب شده است. علاوه بر این، استفاده از قطعات کرومی افزایش پیدا کرده و همچنین بر روی چرخ‌های اتومبیل از رینگ‌های 17 اینچی آلیاژی استفاده شده است.

 نسخه ویژه دی.اس 3 در راه بازار

در مقایسه با مدل‌های استاندارد DS3، نسخه ویژه Black Lezard از امکانات اضافی در کابین خود بهره‌مند شده است که بخشی از آن شامل روکش‌های چرمی جدید مشکی رنگ، روکش‌های چرمی بر روی غربیلک فرمان، داشبورد سیاه و... می‌شود که می‌توانید جزییات آن را در تصاویر شاهد باشید، هرچند نباید چراغ‌های اتوماتیک زنون، سنسور باران و برف پاکن اتوماتیک، آینه‌های تاشو الکتریکی مجهز به گرمکن و همچنین آینه‌های دید عقب الکتروکرومیک را به عنوان تجهیزات استاندارد این نسخه فراموش کرد.

 نسخه ویژه دی.اس 3 در راه بازار

در پایان هم شرکت خودروسازی DS برای بخش فنی اتومبیل، یک پیشرانه بنزینی PureTech را تایید کرده است که دارای خروجی قدرت 108 اسب بخاری بوده و نیروی خود را پس از تولید، به کمک یک جعبه دنده دستی به چرخ‌ها منتقل می‌کند.

 نسخه ویژه دی.اس 3 در راه بازار



نظرات