خودروی تیوولی شرکت کرهای سانگیانگ، برگ برنده این خودروساز گمنام در بازار ایران است. به یقین از زمان ورود این برند به ایران در سالهای آغازین دهه 80 خورشیدی، سانگ یانگ هرگز چنین موفقیتی را تجربه نکرده است. تیوولی که مخفف عبارت انگلیسی (I LOVE IT) یا «اینو دوس دارم» است و حاصل هنر طراحان چیرهدست ایتالیایی، توانسته در سه سال اخیر چیزی بالغ بر 10 هزار دستگاه در ایران فروش داشته باشد و ورای تصور واردکننده عمل کرده است.
مدل 2018 این خودرو شماری از بهبودهای تجهیزاتی و فنی را دریافت کرده در حالی که گفته میشود قرار است نسخه ایکسالوی این سری نیز که بدنهای بلندتر، موتوری قدرتمندتر و البته قیمتی بالاتر دارد هم به ایران فرستاده شود. تیوولی 2018 که در بازار ایران هماینک در تیپ ارمور به بهای 155 میلیون تومان خرید و فروش میشود، محصولی است در رده پژو 2008 ، نیسان جووک و رنو کپچر که به صورت مستقیم در بسیاری از بازارها با این رقبای قدر به مقابله پرداخته و طبق اعلام سانگ یانگ، از زمان معرفی تاکنون توانسته بالغ بر 600 هزار دستگاه فروش داشته باشد.
مدل جدید تیوولی در یک جمله شعار کارخانه با عنوان بهبود مستمر برای فروش بیشتر را تحقق بخشیده به طوری که نمونه 2018 و جدید تیوولی یک سروگردن بالاتر از مدلهای قبلی خود ظاهر شده و با امکانات بیشتری عرضه شده است. برای مثال در میان تجهیزات ایمنی تیوولی جدید میتوان به هشدار برخورد از جلو، سیستم ترمز اضطراری خودکار، هشدار خروج خودرو از خط و دستیار حفظ آن بین خطوط، دستیار نوربالا و تشخیص علائم ترافیکی اشاره کرد. دیگر بهبودهای صورت گرفته در خودرو عبارتاند از غربیلک فرمان کاملاً تنظیم شونده، سیستم تهویه ارتقا یافته برای سرنشینان ردیف جلو و صندلیهای عقب خم شونده اشاره کرد. همچنین پایه دو موقعیتی جدید برای کف صندوق وجود دارد که کاربرد و انعطافپذیری بیشتری را به ارمغان میآورد.گفته میشود مدلهای ۲۰۱۸ تیوولی و تیوولی xlv بهصورت استاندارد با هفت کیسه هوا، ایاسپی، حفاظت چپ کردن فعال، دستیار ترمز، دستیار حرکت در تپه، سیستم پایش فشار باد لاستیکها و یادآور هشدار برای کمربند ایمنی عرضه میشوند.