1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. ورود پیکاپ آمیکو با موتور میتسوبیشی به زودی به بازار + قیمت

ورود پیکاپ آمیکو با موتور میتسوبیشی به زودی به بازار + قیمت

5 اردیبهشت 1397
  • 1

عصر روز گذشته خط مونتاژ وانت پیکاپ آمیکو در منطقه آزاد ارس افتتاح شد.

این خط با سرمایه‌گذاری ۶۲۳ میلیارد ریال تماما توسط بخش خصوصی راه‌اندازی شده است و ظرفیت تولید سالیانه آن ۳۰ هزار دستگاه خودرو دو کابین و تک کابین با قدرت کشنده مختلف بوده است و برای ۵۰۰ نفر شغل ایجاد کرده است.

 ورود پیکاپ میتسوبیشی آمیکو به زودی به بازار + قیمت

همزمان با سفر رییس‌جمهور به آذربایجان شرقی برای افتتاح رویداد تبریز ۲۰۱۸ پروژه‌هایمختلف سرمایه‌گذاری افتتاح شد که مجموع این سرمایه‌گذاری‌ها ۱۷۷۰ میلیارد ریال بوده است.

رییس هیات مدیره آمیکو در نشست خبری بیان کرد: ظرفیت تولید خودروهای تجاری این شرکت ۶۵ هزار خودرو در سال است در یک شیفت کاری ۳۲ خودرو تجاری ۷۲ دستگاه خودرو سبک تولید می‌شود .

تقی‌زاده با بیان اینکه سالن رنگ این کارخانه ۱۰ هزار متر مساحت دارد، تصریح کرد: خط تولید رنگ تولید پیکاپ و خودرو تجاری است .

وی ادامه داد: نکته مهم در خصوص این خودرو نسبت به تویوتا هایلوکس جایگیری کمک فنر این خودرو است که از پشت اتاق شروع شده تا از خشکی و انتقال ضربات جلوگیری شود .

 ورود پیکاپ میتسوبیشی آمیکو به زودی به بازار + قیمت

تقی‌زاده تصریح کرد: این خودرو نسبت به هایلوکس ارزان‌تر و بزرگتر است و راحتی سرنشینان راحت‌تر خواهد بود.

وی افزود: پیکاپ دوکابین اسنا دارای یک موتور 2.4 میتسوبیشی با حداکثر توان ۱۴۳ اسب بخار است و از امکانات نظیر نمایشگاه ۷ اینچ چراغ‌های روشنایی در روز و سایر امکانات بهره می‌برد پیکاپ تک کابین نیز با نام آراز آماده عرضه به بازار است. قیمت دوکابین وانت پیکاپ ۱۷۰ میلیون تومان اعلام شده است.

منبع ایلنا


نظرات

  • جواد جواد (6 اردیبهشت 1397 ساعت 13:30)

    صد رحمت به همون هایلوکس