1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروهای آتی بازار
  4. آغاز تست های فنی خودروی جدید سایپا در جاده ها

آغاز تست های فنی خودروی جدید سایپا در جاده ها

15 آبان 1397
  • 2

سایپا در نمایشگاه خودروی شیراز ۹۷، سدان ملی جدید خود را رونمایی کرد. سایپا رهام به عنوان جدیدترین خودروی ملی شناخته می شود که با پلتفرم بومی SP100 این خودروساز دولتی وارد بازار خواهد شد.

آغاز تست فنی خودروی جدید سایپا در جاده ها

بر اساس گفته ی مدیران سایپا، رهام تا پایان سال جاری به صورت رسمی عرضه می شود. با توجه به ویدیوها و تصاویر منتشر شده از کارخانه ی سایپا هم مشخص است که تجهیز خط تولید به ابزار مورد نیاز مونتاژ و تولید رهام آغاز شده است.

آغاز تست فنی خودروی جدید سایپا در جاده ها

کارشناسان خودرویی معتقد هستند که سایپا رهام در این روزها سعی دارد تا هماهنگی بیشتری را میان پیشرانه و جعبه دنده ی اتوماتیک خود به دست آورد. زیرا طبق اطلاعات رسمی منتشر شده از خودروسازی سایپا، این خودروی ملی به پیشرانه ی ۱٫۶۵ لیتری برلیانس مجهز است. این پیشرانه در حال حاضر بر روی برلیانس های سری H300 نیز نصب می شود و انتقال قدرت آن توسط جعبه دنده ی ۴ سرعته ی اتوماتیک و یا ۵ سرعته ی دستی به چرخ های جلو انجام می شود. اما در سایپا رهام، جعبه دنده ی اتوماتیک از نوع ۶ سرعته ی اتوماتیک است و باید این ارتقا فنی با عملکردی بهتر نسبت به برلیانس سری H300 برای مشتریان و کارشناسان قابل لمس باشد.

آغاز تست فنی خودروی جدید سایپا در جاده ها



نظرات

  • بهروز بهروز (16 آبان 1397 ساعت 19:30)

    چه پیشرفتی . چش نخوری الهی !!!!!! هیچی دوباره شروع شد !!!! پراید 111، 112، 113 ،و ......تیبا ، تیپا، تینا ، تیتا،تیفا......و حالا رهام ، الهام ،پرهام ، سهام .......همه را جمع کنی و دانش فنی شونو رو هم بریزی همون پراید کیا قدیمی از نظر کیفیت نمیشه . بابا جمع کنید.
    یک عمر اشغال میسازین میدین دست مردم فقیر و بیچاره . هر روز ده ها تصادف و مرگ ومیر خودرو تو کشور حاصل دانش (فینی )به اصطلاح خودرو سازای ماست . همینکه تحریم هم میشیم صنعت خودرو سازی ما فلج میشه .

  • ایلیا ایلیا (15 آبان 1397 ساعت 12:29)

    پلتفرم بومی ؟؟؟!!! خخخخخخخخ خدا نکشتتون