درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
من هم معتقدم که تیون آئودی تی تی خیلی زیباست و جالب کار کرده.
مازاراتی ظاهر جذابی داره
سلام ... احسنت وآفرین به شما جوانان خلاق وپرتلاش ... امیدوارم پیشرفت خودتون رو از فقط ظاهر به کارای فنی ومهندسی وتقویت موتور و... برسونید ... امیدوارم که روزی شرکت های ایرانی با محصولاتشون جایی برای بقیه در ژنو ،پاریس و.. باقی نذارن ... یا علی
مرسییییی کار زیبایی بود و زنده باد همیشه ایران
پرچم ایران با وجود همچین جوانانی بالاست.
کار درست است مشتری خاص خودش را هم دارد
عالی بود ! بزارین از این مطالب ! آشنایی با تیونر های ایرانی خوبه مخصوصا اینکه ما اکثر شون رو نمیشناسیم. به خدا این مملکت پر استعداده ولی مسئولین... نمونش همین آقای منصوری که من خودم طرفدار پر پا قرصش هستم.
تشکر از این مصاحبه خوبتون ! به امید موفقیت بیشتر دوستان
کارش درسته
کارشون 20
کارشون درسته
خیلی بی نظیره، سایت واقعا جذابی دارین. متشکر
با سلام
بسیار سپاسگزارم ای کاش برگزاری چنین نمایشگاههایی را زودتر اطلاع رسانی فرمایید تا برنامه ریزی کنیم و از نزدیک بتوانیم این خودرو ها را ببینیم
در مورد کار آقا یاشار هم باید بگویم خیلی خوش سلیقه و ظریف کار هستند انشا الله موفق باشند
خیلیم خوب..
از صحبت های آقا یاشار پیداست اطلاعات فنی بالایی داره. احسنت به آقا یاشار.
چرا نمی رین با کسی که پراید 151 را طراحی کرده مصاحبه کنید.
مگه پرایدم طراح داره؟؟؟فک کنم طراحیش رو از گاری های قرون وسطا کپی کردن پس طراحش 100% مرده.میگم اصلا این موتورش خودشم به زور حمل میکنه.دیگه بار رو چجوری حمل میکنه؟؟؟
با سلام
پیشنهاد خوبیه البته خودروهای دیگری هم طراحی شده مثل تیبا و تیبا دو
در جواب آقای حسین موسوی هم باید بگم طراحی اصلی پراید فورد آمریکا هست ولی برای بیش از بیست سال قبل و داخل کشورمون هم اینقدر پراید دیدیم که تکراری شده
در ضمن تا همین چند سال قبل توی کره پراید تولید میشده ولی نا با این شکل و قیافه
در مورد توان و امکان حمل بار و جسه این خودرو هم ژیان مهاری و وانت مزدا 1000 رو یادآور میشم
تیونینگ مازراتیه محشررررره. لایک داره...
ممنون از سایت خوبتون . از این مصاحبه ها بیشتر بزارین. مفید بود
به نظر من تنها ضعف توی ماشین های بالا وجود عدم نبوغ و اسپرت کردن سطحیه...نمیدونم چرا توی ایران اسپرت کردن رو فقط خوابوندن ماشین و رینگ انداختنه....البته باید بگم که عدم وجود امکانات کافی هم میتونی مزید بر علت باشه.
عالیه !!!