حضور سایپایدک در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو و محصولات وابسته در شیراز با استقبال بازدید کنندگان روبرو شد.
سازمان خدمات پس از فروش سایپا در این دوره از حضور خود در نمایشگاه خودرو شیراز به معرفی خدمات کارت نارنجی و همچنین مقایسه قطعات تقلبی با قطعات اصلی پرداخت که با استقبال بازدیدکنندگان روبرو شد.
نمایش بسته بندی های اصلی قطعات و مقایسه قطعات اصلی با قطعات تقلبی و همچنین اطلاع رسانی به مشتریان در خصوص چگونگی شناسایی قطعات اصلی، ارائه کتابها و سی دی های آموزشی، نمایش قطعات برش خورده و معرفی خدمات کارت نارنجی از جمله امداد 247، امداد در محل، گارانتی بدنه و تمدید گارانتی برای مشتریان گروه سایپا از جمله فعالیت هایی بود که مورد استقبال قرار گرفت.
برگزاری کلاسهای آموزشی ویژه دارندگان خودروهای سواری سایپا و ارتباط مستقیم با مشتریان در خصوص دریافت پیشنهادها و انتقادها از دیگر اقداماتی بود که توسط سایپایدک در نمایشگاه شیراز انجام و با استقبال روبرو شد.
نمایندگیهای فروش و خدمات پس از فروش سایپا در استان فارس نیز با حضور خود در این نمایشگاه به معرفی محصولات و خدمات جدید گروه سایپا پرداختند.
گروه خودروسازی سایپا در این نمایشگاه 13 محصول خود را در معرض نمایش گذاشت و از چندین محصول جدید رونمایی کرد.