درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
لطفاً یک نفر به این سوال من جواب بده !
این شورای رقابت که خودروی دنای ایرانخودرو رو به دلایلی نظیر دنا رو پلت فرم سمنده و برشمردن لیست آپشن های افزوده شده نسبت به سمند و قیمت گذاری جزء به جزء اونا ، مانع عرضه این خودرو با قیمت دلخواه ایران خودرو شد (اختلاف ۶ میلیونی شورا و شرکت) پس چرا اجازه داده خودروی تیبا ۲ (تیبا هاچ بک) سایپا که دقیقا رو پلت فرم تیباس و با همون آپشن ها و اگه مثل خود شورا جزء به جزء حساب کنید با وجود هاچ بک بودن و نداشتن صندوق عقب و کوچکتر شدن تیبا و طبیعتاً استفاده از مصالح و ابزار کمتر در ساخت اون ، چطور این شورا اجازه میده تیبا۲ ، توسط خود سایپا(قیمت کارخانه) حدود ۵ میلیون تومان نسبت به تیبا گرونتر فروخته بشه ؟
ایا دلیلش کشش بازار بوده ؟ پس چرا اجازه ندادن دنا بیاد بیرون ببینن کشش بازارش چقده ؟
دلیل این سیاست بام و دوهوای شورای رقابت چیست ؟
وای خدای من چه قدر پیشرفت
همین تیبا را یک مقداری دستکاری کنند و کیفیت را بالا برند ماشین خوبی بشرط اینکه قیمت را دیگر بالا نبرند