1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. چهار پرسش کلیدی در خصوص شرایط استفاده از گارانتی محصولات ایران خودرو

چهار پرسش کلیدی در خصوص شرایط استفاده از گارانتی محصولات ایران خودرو

30 خرداد 1395
  • 0
  • 10123

استفاده از خدمات گارانتی همواره با محدودیتهایی از سوی خودروسازان همراه بوده است. لذا آشنایی با این محدودیتها و شرایط میتواند باعث بهرمندی هر چه بیشتر خریداران خودروهای صفر کیلومتر از تعهدات شرکتهایی گردد که بعضا در مقام عمل منافع زودگذر خود را بر رضایتمندی مشتری ترجیح میدهند

گارانتی خودرو

 

گارانتی خودرو از چه زمانی شروع می گردد و شامل چه مواردی می گردد ؟

شرکت ایران خودرو کیفیت و عملکرد مناسب خودروی تولیدی را تضمین نموده و متعهد می شود کلیه ایرادات ناشی از هرگونه نقص در کیفیت قطعات و فرایند مونتاژ خودرو را طی مدت زمان معین و یا کارکرد مشخص به صورت رایگان بر طرف نماید.

زمان شروع گارانتی از تاریخ مندرج بر روی کارت گارانتی و یا آغاز پیمایش تا کیلومتر تعیین شده شروع و خودروی با مشخصات ثبت شده در کارت گارانتی را مورد پوشش قرار می دهد .

مدت زمان جهت خودروهای تولیدی 2 سال شمسی و یا حداکثر 40000 کیلومتر می باشد .

آیا دستکاری و نقص در کیلومتر خودرو باعث ابطال گارانتی خودرو می گردد؟

هرگونه دستکاری در سیستم کیلومتر و از کار افتادن کیلومتر خودرو باعث ابطال کامل گارانتی خودرو می گردد.

مشتریان محترم نیز در صورت بروز مشکل در کیلومتر خودرو موظف به مراجعه فوری به نمایندگی مجاز می باشند .

ایرادات و قطعاتی که تحت پوشش گارانتی قرار ندارند شامل چه مواردی می گردد؟

الف : قطعات مصرفی

شامل : لنت های ترمز، صفحه کلاچ با کارکرد بیش از 5000 کیلومتر ، لامپ های خودرو ‌، فیلتر بنزین ، فیلتر روغن ، فیلتر هوا تیغه برف پاکن ، لاستیک های خودرو ، شارژ گاز کولر

ب : اجرت های غیر گارانتی

شامل تنظیم موتور، ریگلاژ دربها ، میزان فرمان ، هواگیری کمک فنرها و اجرت های مرتبط با تعویض لوازم مصرفی ذکر شده در بند الف

تعهدات شرکت در زمینه گارانتی شامل چه مواردی می گردد؟

در بازه و شرایط تعریف شده در کارت گارانتی کلیه قطعات مصرفی و قطعاتی که بر اثر استفاده مناسب آسیب دیده باشد در صورت بروز ایراد در عملکرد از نمایندگی های تحت پوشش رفع ایراد خواهد گردید.

منبع: ایران خودرو




نظرات