استفاده از خدمات گارانتی همواره با محدودیتهایی از سوی خودروسازان همراه بوده است. لذا آشنایی با این محدودیتها و شرایط میتواند باعث بهرمندی هر چه بیشتر خریداران خودروهای صفر کیلومتر از تعهدات شرکتهایی گردد که بعضا در مقام عمل منافع زودگذر خود را بر رضایتمندی مشتری ترجیح میدهند
شرکت ایران خودرو کیفیت و عملکرد مناسب خودروی تولیدی را تضمین نموده و متعهد می شود کلیه ایرادات ناشی از هرگونه نقص در کیفیت قطعات و فرایند مونتاژ خودرو را طی مدت زمان معین و یا کارکرد مشخص به صورت رایگان بر طرف نماید.
زمان شروع گارانتی از تاریخ مندرج بر روی کارت گارانتی و یا آغاز پیمایش تا کیلومتر تعیین شده شروع و خودروی با مشخصات ثبت شده در کارت گارانتی را مورد پوشش قرار می دهد .
مدت زمان جهت خودروهای تولیدی 2 سال شمسی و یا حداکثر 40000 کیلومتر می باشد .
هرگونه دستکاری در سیستم کیلومتر و از کار افتادن کیلومتر خودرو باعث ابطال کامل گارانتی خودرو می گردد.
مشتریان محترم نیز در صورت بروز مشکل در کیلومتر خودرو موظف به مراجعه فوری به نمایندگی مجاز می باشند .
الف : قطعات مصرفی
شامل : لنت های ترمز، صفحه کلاچ با کارکرد بیش از 5000 کیلومتر ، لامپ های خودرو ، فیلتر بنزین ، فیلتر روغن ، فیلتر هوا تیغه برف پاکن ، لاستیک های خودرو ، شارژ گاز کولر
ب : اجرت های غیر گارانتی
شامل تنظیم موتور، ریگلاژ دربها ، میزان فرمان ، هواگیری کمک فنرها و اجرت های مرتبط با تعویض لوازم مصرفی ذکر شده در بند الف
در بازه و شرایط تعریف شده در کارت گارانتی کلیه قطعات مصرفی و قطعاتی که بر اثر استفاده مناسب آسیب دیده باشد در صورت بروز ایراد در عملکرد از نمایندگی های تحت پوشش رفع ایراد خواهد گردید.