پژوی جدیدی با قیمت کمتر از 35 میلیون تومان به ایران می آید؟

17 مهر 13959:47
3 دقیقه


پژوی جدیدی با قیمت کمتر از 35 میلیون تومان به ایران می آید؟

مدیرعامل پژودر مورد تولید خودروهای جدید زیر 35 میلیون تومان در ایران توضیحاتی را ارائه داد.

"کارلوس تاوارس" مدیرعامل پژو - سیتروئن درباره امکان تولید خودرهای زیر 10 هزار دلار (35 میلیون تومان) در ایران گفت: اگر تقاضا وجود داشته باشد می توان مدل های پایین تر خودروهای پژو را در ایران تولید و در بازار عرضه کرد.

وی ادامه داد: هم اکنون مدل هایی که قرار است در ایران و در شرکت ایکاپ تولید شود بر پایه تکنولوژی روز خودروهای پژو است که همگی آن ها در حال حاضر در حال تولید در اروپا نیز هستند ولی اگر تقاضا برای خودروهای ارزان قیمت باشد می توان از مدل های قدیمی تر خودروهای پژو که همگی نیز کیفیت بالایی نیز دارند استفاده کنیم .

وی ادامه داد: اگر تقاضا برای بازار وجود داشته باشد ما نیز بهترین تصمیم را خواهیم گرفت.

مهمترین بخش های مصاحبه مدیر عامل پژو - سیتروئن به این شرح است.

-- مسئولیت شماره یک ما راضی کردن مصرف کننده ایرانی است و در همه محصولات و برندهایی که وارد می ‏کنیم، مدرن بودن، ایمنی و حفاظت از محیط زیست را در نظر داریم.

-- پژو برای این همکاری مشترک سنگ تمام خواهد گذاشت.

--گام اول همکاری های جدید تولید خودروهای 208، 2008 و 301 است.

--شرکت ایکاپ( شرکت مشترک ایران خودرو و پژو) با حضور و همکاری تامین کنندگان ایرانی موفق خواهد بود چرا که ما به سازندگان ایرانی اعتماد داریم و برای توسعه صادرات محصولات مشترک خود به انتقال تخصص و دانش فنی به آنها خواهیم پرداخت.

--اطمینان دارم که ایکاپ با وجود رهبران و کارکنان توانمند خود و حمایت هر دو طرف این قرارداد مشترک می‏تواند اهداف صادراتی خود را محقق کند.

-- ایران خودرو در اجرای برنامه های راهبردی و الگوی کسب و کار جدیدی که پژو برای خود تعریف کرده است، نقش کلیدی داشته و در تولید محصولات ما در منطقه که 75درصد خواهد بود، تولیدکننده نخست منطقه خواهد بود.

--اگر امروز اینجا هستیم، حرف‌هایمان را با دوستانمان در دنیا زده‌ایم و در موضعی هستیم که از رشد شرکت استقبال می‌کنیم. نیت ما این است که در ایران حضور داشته باشیم و همکاری به صورت برد-برد باشد.

--تلاش می‌کنیم که گذشته را پشت سر گذاشته و آینده جدیدی در ایران آغاز کنیم. در این زمینه انتقال‌های بزرگی برای تامین پروژه انجام داده‌ایم که پرداخت غرامت نیز جزو آن بوده است که البته محرمانه است.

--سهم بازار پژو در ایران خیلی عظیم است. بیش از ٤ میلیون پژو در خیابان‌ها و جاده‌های ایران حرکت می‌کنند و ما به دنبال بهبود خدمات پس از فروش در ایران هستیم.

--در این جوینت ونچر با حداکثر سرعت محصولات جدید را تولید خواهیم کرد و مصرف کننده ایرانی حق انتخاب دارد که چه خودرو‎یی بخرد.

--شرکت ما قربانی تحریم شد، جلوی ما را گرفتند و ما مجبور بودیم به قوانین احترام بگذاریم زیرا در غیر اینصورت عواقب وخیمی برای ما به همراه داشت.ما مشکلات مالی شدیدی داشتیم و نمی خواستیم مشکلات مالی مان بدتر شود.

مدیرعامل شرکت خودروسازی فرانسوی پژو - سیتروئن با سفربه تهران، چهارشنبه با مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیدار و گفتگو کرد

منبع:عصر خودرو

نظرات کاربران
شهروند درجه سه
شهروند درجه سه
20 مهر 1395
اینهمه نطریات بیانگر نگاه یک ملت به مدیران اجرایی کشورشان است که چرامنافع مردم هیچوقت براشون مهم نیست هرکودکی امروز میدونه که پشت تمام معاملات ---------------- وجوداره چراکه مدیران این نظریات را نمیخوانند ویا اگر میبینند براشون اهمیتی نداره /چرا فکر میکنند چون تقی به توقی خرده ومدیرشدندازهمه مردم بیشتر میفهمند خودروسواری امروز ازنظر تکنولوژی یک صنعت عام است که چون همه مردم با اون سروکاردارن ازاین صنعت بخوبی سر درمیارن /چراوتاکی باید همیشه بدترین وگرانترین وپرهزینه ترین وکهنه ترینها مال این مردم باشه درحالیکه مردم ایران بهترین هستند