درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
خیلی ماشین زیبا و خوبیه.حداقل بهتر از چینی های یه بار مصرف هست.فقط رینگ کوچیکی براش گزاشتن.و50تومان با توربو می ارزه
سلام به نظر من که یک سال و نیم هسست دنا دارم از لحاظ حرکت و سرعت بسیار خوب است یک مقدر نازک کاری و کیفیت داخلی بهتر شود عالی است منظورم نسبت به قیمت است خیلی خوردو های چینی با قیمت بالا اصلا کیفیت این ماشین را ندارد
بعد می گن مردم چرا می رن چینی می خرن ؟! خوب این که همون سمند بزک شده است به خدا مردم خسته شدن خودروهاتون نه کیفیت داره و نه ظاهر - باز چینی ها حداقل ظاهرشون خیلی شیک تره
کاری به قیمت دنا ندارم - تنها ایراد ماشین از لحاظ طراحی - مشکل داشبوردش هست که خیلی به جلو کشیده شده و زانو به داشبورد میخوره - مخصوصا برای افراد بلند قد - و مجبور میشی که صندلی را عقب بکشی که در این حالت احساس میکنی از روی صندلی عقب داری رانندگی میکنی - ایراد دومش بخاطر فرمان کوچک دنیا یکسری از اعلائم پشت امپر مثل آمپر بنزین و راهنما چپ و راست را نمی بینی - بقیه موارد به نظر من مشکلی نداره - از لحاظ موتوری هم اگه به نظر شما موتور سمند مشکل داره اینم مشکل داره و اگه موتور سمند خوبه و پرشتابه این هم پر شتابه
کلاغ رو رنگ کردن و جای قناری دارن میفروشن
اون فاصله به خاطر اینه کاپوت بازه...ولی خدایی این رینگ نابودش کرده...مومن ۱۶ میذاشتی روش همیشه نباید عیب داشته باشه محصولاتتون؟
صندلی دنا کوچیکه ،کوچیکتر از سمند و راحت نیست مخصوصا تو جاده خسته میکنه آدمو یعنی اینا اومدن سمند رو ارتقا بدن پسرفت کردن
اگر گیربکس اتوماتیک نداشته باشد، 50 میلیون بابت چند تغییر جزئی احمقانه است. تازه دردنیا چنین تغییراتی به عنوان بهینه سازی نمونه جدید بدون تغییر قیمت اعمال می شود.
به خدا هرکس به این ماشین 50 میلیون پول بده یعنی خیلی نفهمه.
با 50 میلیون میشه هیوندا آوانته تمیز سوار شد .
من واقعا نمی دونم اسم خودشون رو میزان مهندس. 5سانت بین کاپوت فاصله است و اینکه عقب این ماشین هیچ ربطی به جلوش نداره
بدون شرح.......
به نام خدا... .
اگه کمی افراد به اوضاع بازار اشنایی داشته باشن میفهمن ماشینا از رنج 30 تا 90 میلیونی داریم از لحاظ برخی نکات فنی مشترکند مثلا تندر 90 پژوهای ایران خودرو ریو سانگ یانگ تیوولی ساندرو مزدا 3 1600 کیا سراتو 1600 و غیره از لحاظ حجم و قدرت یکی اند مثلا اگر تندر 90 را با سانگ یانگ تیوولی مقایسه کنیم شاید با اختلاف اندکی از لحاظ فنی یکی باشند اما یکی سی و هفت هشت میلیون دیگری نود میلیون پس علت اختلاف قیمت چیست:
1.کیفیت.2.داخلی سازی.3.تکنولوژِی.4.ایمنی.5.اپشن
این همه حرف زدم بگم نمی دونم چرا ایران خودرو برای مثال نمی تواند شکل و فرم خودرو را تغییر دهد ولی از مشخصات فنی شبیه به یکدیگر استفاده کند ما اول باید روی شاسی خودرو بعی ایمنی و قطعات بدنه کار کنیم و سپس سراغ بخش فنی بروی و کیفیت را فراموش کردم دنا جدی هم ماشینه خوبه از جلو و عقب ولی از نمای جانبی جانب نیست اگر عضلانی بود جالب تر میشد و از خطوط شکسته کمتری بهره میبرد مخصوصا در جلو بهتر بود.
ادم نمیدونه منفی بده بهت یامثبت .
قشنگه