1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. حاشیه سود 11 تا 15 میلیون تومانی برای نخستین مشتریان H30 کراس

حاشیه سود 11 تا 15 میلیون تومانی برای نخستین مشتریان H30 کراس

26 مهر 1395
  • 15

در حالی که هنوز زمان زیادی از عرضه خودرو دانگ فنگ h۳۰ کراس محصول جدید ایران خودرو به بازار نگذشته است، شاهد اختلاف قیمت بیش از ۱۱ میلیون تومانی این خودرو در بازار با کارخانه هستیم.

مشتریان H30کراس برای تحویل این خودرو در شهریور‌ماه 23 میلیون‌تومان پرداخته بودند و با آغاز ارسال دعوتنامه از حدود یک هفته قبل نخستین سری مشتریان این خودرو برای تکمیل وجه ملزم به پرداخت 184.568.000 ریال شدند که در نهایت قیمت تمام شده را برای مشتریان به 414,568,000 ریال رساند.سود مشارکت 21 درصد برای نخستین سری مشتریان H30کراس ، کسر23,819,178 ریالی قیمت را به همراه داشت در حالی که قیمت نهایی این خودرو 45.3 میلیون‌تومان است. تحویل این خودرو از 15مهرماه آغاز شده است و قیمت 52 تا 56 میلیون‌تومانی را در بازار آزاد برای فروشندگان و یا خریداران به همراه دارد که نشان دهنده حاشیه سود 11 تا 15 میلیون‌تومانی برای مشتریان سری نخست این خودرو است.

منبع:عصر خودرو




نظرات

  • امیدتویوتا امیدتویوتا (28 مهر 1395 ساعت 00:41)

    پس ایران خودرو چرا نام این کارخانه هست باید بزارن چین خودرو همش ماشین از چین میارن میفروشن .کجای دنیا اینجوری خودرو تولید میکنند.

  • منصور منصور (27 مهر 1395 ساعت 18:57)

    من تازه تحویلش گرفتم قبلا ۲۰۷ اتوماتیک داشتم اگه سوازش بشین متوجه میشین که خیلی از ۲۰۷ باکیفیت تره منباتوجه به قیمتش ازش راضی هستم گیربکس اتوماتیکس هم مثل پژو از یک به دو لگد نمیزنه

  • پرواز پرواز (27 مهر 1395 ساعت 11:04)

    دانگ فنگ همکار پژوسیترین هستش همه ماشینهای چینی بد نیستند والبته فراموش نکنید در ۱۰ سال آینده بیشتر بازارهای خودروی جهان دردست چینی هاخواهد بود ]جین درحال طی کردن مسیری است که خودروسازی ژاپن دردهه هفتاد طی کردند بااین تفاوت که سرعت چین سرسام آور است . حالا میتوانیم همچنان به مسخره کردن ماشینهای چینی ادامه دهیم اما چین درحال پیشرفت است واین واقعیت قابل انکار نیست

  • همت همت (27 مهر 1395 ساعت 07:38)

    پیش دادوری برای اتومبیلی که هنوز امتحانش رادرخیابان وجاده پس نداده مقداری کم لطفی است شاید هم چون نتوانستیدانرا ثبت نام کنید عیب روی ان گذاشته اید

  • آرش آرش (26 مهر 1395 ساعت 23:38)

    لطفا به خودتون و نسل آینده خودتون احترام بذارید و هر چیزی رو به هر قیمتی نخرید.

    ali ali (27 مهر 1395 ساعت 11:14)

    دوست عزیز این ماشینو با دنا مقایسه کن از هرنظر برتره با پول دنا میشه اینو خرید که گیربکس اتوماتیک ژاپنی مارک آیسین هم داره که همون گیربکس تویوتا یاریس هستش تازه قیافه اش هم هزار بار از دنا به روز تره یعنی شما میگی با ۴۵۳۰۰ چه ماشینی بخریم که بهتر از این باشه گارنتی معتبر هم داشته باشه؟؟؟؟ از۲۰۶ و سمند و پرشیا و دنا بااختلاف بهتره

  • maral maral (26 مهر 1395 ساعت 17:41)

    واقعا دیوونست کسی برای ماشین چینی با موتوری که ایران خودرو گذاشته این همه پول بده که تازه بعد چند وقت اشکالاتش میزنه بیرون. از همین اول آمپرش بیش از حد میزنه بالا .. ایران خودرو هم با کمال وقاحت روی دفترچه راهنما برچسب زده اشکال نداره نگران نباشید که آمپر دما بالا نشون میده... یعنی این حالا اولشه....خخخخخخخ

  • تهرانی تهرانی (26 مهر 1395 ساعت 14:28)

    وقتی ماشین هنوز به بازار نیامده لطفا نظرکیلویی ندهید

  • رها رها (26 مهر 1395 ساعت 14:22)

    از ماست که بر ماست. در عجبم از این مردم بدون تفکر

  • رضا رضا (26 مهر 1395 ساعت 14:18)

    من دیروز تحویل گرفتم.قبلا 206 اس دی و جک j5 داشتم.سواریش و امکاناتش نسبت به دو ماشین قبلیم خیلی بهتره.اول سوار بشین بعد نظر بدین.برای من 42 ملیون افتاد.اما بالای 45 ملیون نمی ارزه.H320وH330 ازش بهترن.

    داوود داوود (27 مهر 1395 ساعت 11:07)

    اون دوتا ماشینی که میگی بهترهستند قیمتشون ۱۰ میلیون گرونتره!!!!! پس چطور میگی بهتره؟؟؟؟؟

  • بهروز بهروز (26 مهر 1395 ساعت 12:53)

    کیفیت پایین ساخت میبارد!

  • همت همت (26 مهر 1395 ساعت 12:37)

    بااحترام به نظراقا رضا هنوز که این ماشین به بازار نیامده وامتحانش راپس نداده نباید پیش داوری کرد این ماشین از ماشینهای بدرد نخور ایرانی که زیر قیمت پنجاه میلیون هستند باتوجه به زیبایی واپشنهایش قیمتش بسیار مناسب است

  • رضا رضا (26 مهر 1395 ساعت 10:33)

    واقعا هم خلایق هرچه لایق. آخه چی داره این ماشین که 56 میلیون بهش پول بدی. موتور 206 کاملا چینی و طراحی داخلی و خارجی افتضاح و تجهیزات ابتدایی

    هادی هادی (27 مهر 1395 ساعت 10:26)

    موتور تی یو فایو پژو که شانزده سوپاپه و امتحانشو خوب پس داده و لوازمش فراوان هستش گیربکس اتوماتیک آیسین ژاپن که بسیار باکیفیت هستش سانروف مانیتور و دوربین و سنسور عقب و کنترل پخش ازروی فرمان و کولر دیجیتال وبسیاری از آپشنهایی که روی ماشینهای ۴۵ تومنی توی بازار نیست ارزون ترین ماشین اتوماتیک بازاره با گارانتی ایران خودرو بسیار بهتر از ماشین های ایرانیه