درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
جناب وزیر انحصارو وردارین تا به علاقه مردم پی ببرین!!
از روی علاقه
اگه دقت کنید اتاق همه جوان های داخلی پر شده از عکس های خودروهای لوکس و رویایی ایران خودرو و سایپا هستش
و حتی این قضیه بین جوان های اروپایی هم دیده شده.
من دوستت دارم عاشقتم اینجوری ازارم نده
دقیقا : بنابراین به نظر میرسد دلیل استقبال و خرید این خودرو از سوی مصرفکنندگان داخلی نه علاقه و رضایت از کیفیت این خودروها بلکه بیشتر به دلیل اجبار مصرفکنندگان به چنین کاری است، زیرا خودروهای داخلی دیگری در این سطوح قیمتی عرضه نمیشوند تا مردم امکان انتخاب داشته باشند.
خودروهای داخلی را دقیقا از روی اجبار و نیاز میخریم . متاسفانه دولت به وسیله اعمال گمرکی های سنگین بر روی خوئروهای وارداتی بازار انحصاری برای خودروهای داخلی بی کیفیت ایجاد نموده و عملا اکثریت مصرف کننده داخلی را مجبور به اسنفاده از این خودروهای بی کیفیت به اصطلاح تولید داخل نموده است . یکی از توجیهات دولت برای وضع چنین گمرکیهای سنگین حمایت از تولید داخلی و در پس آن ایجاد اشتغال است . حال آنکه اکثریت قطعات خودروهای به اصطاح تولید داخل توسط کشور دوست چین تولید میشود و فقط در داخل کشور مونتاژ و یا در قالب قطعه بسته بندی و عرضه میگردد .
در صنعتی که همه با به به و چه چه زدن آنرا پیش می برند آخرش به ناکجاآباد می رسد
صنعت خودرو سازی احتیاج به یک خانه تکانی با تکیه بر علم طراحی ، کیفیت بالا ، خدمات مناسب و کافی و قیمت مناسب و جدای از انحصارطلبی و رسیدن به سود به هر قیمتی باشد می توان افتخار کرد
صنعت ملی با توجه به بحث دلار جز طنز سال نمی توان معنا داشته باشد چیزی که برای خودمان و دست رنج خودمان است بحث ارزانی و گرانی دلار جایی ندارد .
بهتر مسئولین صنایع خودرو و مسئولین دولتی اداره صنعت و معدن و تجارت ، با توجه به وجدان بیدار و عرق ملی در این صنعت گام بردارند و کوچکترین خواسته مردم را بعداز 38 سال برآورد کنند .
جای تعجب است در دنیای تکنولوژی با منت گذاشتن بر سر ملت و پیش فروش ( پول ملت ) مردم را**** می دهند
مردم مجبورند................................................
صحبت علاقه نیست عشقه ......
الان مثلا مردم بگن اقایون مسئول ما تویوتا و فورد علاقه داریم خطوط تولید پراد و پژو رو جمع کنید گوش میدن ؟
موضوع اینه کدوم گاو شیر ده تریه هم برا دولت هم خودرو ساز
بعدم اینکه ایشون فرمودن علاقه احتمالا علاقه مجموعه وزارت خونه مطبوعشونه حالا برو جلو در وزارت ماشین اقایون رو ببین چیه حتما همش پراید و پژو دیگه .....
من خدمتتون عرض کردم وزیر صنعت تشریف ببرن ماشین شاسی بلند سوار شن بیان واسه ما تعریف کنن
صد درصد شک نکن!!
جناب وزیر شما صنعت خودروی کشور رو از انحصار در بیار و آزاد کن ببین علاقع مردم چی میشه /// شک نکن باید درهای شرکت های خودروساز های داخلی رو بعلت ورشکستگی و بدهی بری پلمپ کنی شک نکن ...
بیش از ده ساله مردم داد و فریاد میکنن که از روی ناچاری و اجباره ولی کو گوش شنوا !؟
اون روزی که ایسنا گزارش توقف تولید این دو خودرو رو داد قلبم ایستاد و به کما رفتم ولی بعد از تکذیب این خبر شوکه کننده از سوی صنعت و معدن نه تنها زنده شدم بلکه حدود ۲۰ الی ۳۰ سال دقیقا مانند این دو خودروی بروز جوان و پر انرژی شدم!
خواهش با قلب مردم شوخی نکنید