1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. پیکاپ‌های آمیکو وارد مدار تولید شدند

پیکاپ‌های آمیکو وارد مدار تولید شدند

20 مرداد 1397
  • 0

رضا تقوی قائم‌مقام شرکت ارس خودرو دیزل با بیان اینکه گروه صنعتی آمیکو از سال ۶۸ تاسیس شده، گفت: گروه صنعتی آمیکو در زمینه تولید موتور سیکلت، محصولات سرمایشی، باتری، خودرو، عمدتا تجاری سنگین و غیر‌سنگین، ساختمان و رنگ فعالیت می‌کند.

 پیکاپ‌های آمیکو وارد مدار تولید شدند

قائم‌مقام شرکت ارس خودرو دیزل، تنوع سبد محصول، توسعه خدمات پس از فروش، توسعه کمی و کیفی شبکه نمایندگی‌ها را از اهداف استراتژیک گروه صنعتی آمیکو در سال سال‌جاری و همچنین سال آینده اعلام کرد.وی تاکید کرد: گروه صنعتی آمیکو از زمان آغاز به کار شرکت، تولید انواع خودروهای تجاری سنگین و نیمه‌سنگین نظیر کامیون، کامیونت و کشنده را در برنامه خود دارد به‌گونه‌ای که تولید خودروی پیکاپ نیز بر اساس سیاست‌های استراتژیک تبیین شده شرکت است. تقوی افزود: ۶ تیپ پیکاپ در دستور کار شرکت قرار دارد که دو تیپ تک کابین و دو کابین آن در حال تولید است.

به گفته وی، دو تیپ دیگر از پیکاپ‌های آمیکو با موتور قوی‌تر و آپشن‌های مجهزتر نیز در برنامه تولید شرکت قرار دارد که پیش‌بینی می‌شود در سه ماهه سوم سال‌جاری (مهر-آبان) وارد مدار تولید شوند. همچنین خودروی پیکاپ تولیدی آمیکو دو گانه‌سوز بوده و از استاندارد یورو ۵ برخوردار است و استانداردهای ۸۵ گانه سازمان ملی استاندارد را پاس کرده است.تقوی در مورد قیمت پیکاپ آمیکو افزود: تیپ اکونومی این خودرو که بیشتر برای مشتریان سازمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد به علت حذف برخی آپشن‌های لوکس قیمت پایین‌تری نسبت به تیپ متوسط آن دارد.

 پیکاپ‌های آمیکو وارد مدار تولید شدند

وی با بیان اینکه قیمت تیپ متوسط پیکاپ آمیکو بر اساس دلار رسمی و به نرخ پاییز سال گذشته ۱۷۵ میلیون تومان است، تصریح کرد: اما براساس مصوبه بانک مرکزی و بر اساس تامین ارز مورد نیاز از بازار ثانویه، قیمت این خودرو به ۳۵۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان افزایش خواهد یافت.وی تیراژ تولید تیپ متوسط پیکاپ آمیکو را سالانه ۵ هزار دستگاه برشمرد و افزود: باید بتوانیم ۳۰ درصد از سهم بازار را از آن خود کنیم. قائم‌مقام شرکت ارس خودرو دیزل در مورد بازار هدف گروه صنعتی آمیکو اظهار کرد: به علت آنکه پیکاپ‌های تولیدی آمیکو از استانداردهای روز اروپا برخوردارند، با کشورهای سوئد و ایتالیا برای صادرات این خودرو مذاکراتی صورت گرفته و دو نمونه نیز برای این کشورها ارسال شده است.

 پیکاپ‌های آمیکو وارد مدار تولید شدند



نظرات