1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. بدون مشتری ماندن برخی از محصولات سایپا !

بدون مشتری ماندن برخی از محصولات سایپا !

14 مهر 1397
  • 4

با وجود آنکه در ماه‌های گذشته شاهد این ماجرا بودیم که در طرح های فروش ایران خودرو و سایپا تمامی ظرفیت ها در ساعت ابتدایی تکمیل شده و فروش محصولات سواری و وانت سریعا به پایان رسید این بار داستان کمی متفاوت شده و با کاهش ارزش دلار و همچنین خودروها در بازار، میل سرمایه گذاری در بازار خودرو فروکش کرده و گویا مثل سابق تقاضای چندایی ندارد.

 بدون مشتری ماندن برخی از محصولات سایپا !

خودروهای پراید وانت و نیسان وانت در دو مدل بنزینی و دوگانه سوز پس از گذشت تقریبا 2 روز تقاضا ندارد و سایت باز بوده و مشتریان رغبتی برای ثبت نام ندارند. همین امر را میتوان نشانه ای دانست مبنی بر اینکه خودرو در روزها و ماه های آینده به تدریج به حالت عادی بازگشته و دیگر کالای سرمایه ای به حساب نخواهد آمد.

 بدون مشتری ماندن برخی از محصولات سایپا !



نظرات

  • سجاد سجاد (16 مهر 1397 ساعت 07:15)

    اگر خودرو ثبت نامی دارید و چندین ماه است دعوت نامتون صادر نشده و ایران خودرو و سایپا میخان بعد از افزایش قیمت دعوت نامه صادر کنند میتونید به سامانه ثبت شکایات بازرسی کل کشور شکایت کنید (https://shekayat.bazresi.ir) من به نتیجه رسیدم.

  • صابر انصاری صابر انصاری (14 مهر 1397 ساعت 15:54)

    ببینید عزیزان محترم.وقتی که مردم را ترغیب و تشویق به خریدن کالاهای بنجال و بی کیفیت می کنند و با تبلیغات گسترده سعی در راه انداختن بازاری داغ دارند نتیجه این است که مردم ایران لیاقت ماشینهای بهتر و به روز تر دارند و نباید دلمان را خوش به خریدن ماشین نو و ثبت نام کردن کنیم بیاید عاقالانه و عالمانه فکر کنیم و بعد کاسه چه کنم دست نگیریم.

  • هاشم زاده هاشم زاده (14 مهر 1397 ساعت 13:32)

    مرگ دست خداست ، پراید و نیسان وسیله هستند .

  • مجد مجد (14 مهر 1397 ساعت 11:45)

    اگر آب سر بالا نمی رفت و قورباغه .... حالا شاهد روی دست ماندن خیلی از محصولات شرکت های خودور ساز بودیم اما به لطف شرایط آشفته بازار و سرگردانی مردم و از طرفی حمایت تمام قد دولت از جنایات اقتصادی خوردو سازها شاهد فروش برخی از خودرو های روی دست مانده آن هم با وعده های یک ساله هستیم.