1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. اظهار نظر جالب یک استاد دانشگاه: افزایش قیمت خودرو به نفع همه!

اظهار نظر جالب یک استاد دانشگاه: افزایش قیمت خودرو به نفع همه!

19 آبان 1397
  • 5

عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با اشاره به لزوم تعدیل منطقی قیمت خودرو گفت: در شرایط فعلی نمی‌توان از خودروسازان انتظار عدم تغییر قیمت را داشت.

اظهار نظر جالب یک استاد دانشگاه: افزایش قیمت خودرو به نفع همه!

شهرام آزادی با تاکید بر ضرورت افزایش قیمت خودرو گفت: تحولات اقتصادی صورت پذیرفته طی ماه‌های گذشته در کشور نقش بسزایی در افزایش قیمت انواع کالا، خدمات و رشد تورم در بازار داشته است و بی شک در بازاری که شاهد افزایش ۱۰ تا ۵۰ درصدی قیمت کلیه محصولات هستیم نمی‌توانیم از خودروسازان انتظار عدم اعمال تغییرات قیمتی داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به افزایش قیمت ارز، مواد اولیه و سایر هزینه‌های تحمیلی به خودروسازان، نباید آنها را مجبور به ثابت نگاه داشتن قیمت‌های خود کرده و در مقابل باید خودرو با قیمتی متعادل با شرایط بازار به مصرف‌کنندگان عرضه شود.

عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی خواجه‌نصیر الدین طوسی تولید خودرو با کیفیت و استاندارد را حاصل افزایش کارشناسی شده قیمت‌ها دانست و گفت: افزایش قیمت مواد اولیه، قطعات وارداتی و ممانعت از رشد قیمت خودرو موجب می‌شود که ضرر و زیان خودروسازان به قطعه‌سازان تحمیل شده و آنها برای جبران اقدام به کاهش کیفیت مواد اولیه کنند و با ساده‌سازی و حذف برخی آپشن‌ها سطح استاندارد را تنزل داده و مشتریان متضرر شوند.



نظرات

  • حسن حسن (20 آبان 1397 ساعت 11:18)

    به قول علی کریمی مای ما با مای اونا فرق میکنه!! افزایش قیمت ها به نفع سودجویان و م**************************** نه به نفع مردم.

  • آزاد آزاد (20 آبان 1397 ساعت 10:54)

    آقای آزادی شما از خودروساز حمایت میکنی که هیچ تغییر مثبتی توی خودروش نمیده!اونیکی از گاودار حمایت میکنه!یکی از باغدار!و......!!!هیچ آدم باشعوری توی دولت نیست که از کارگر و کارمند دفاع کنه؟!!!!کسی نیست بگه همه چیز50%افزایش داشت جز حقوق این قشر؟!!اصلاً مسئولین مردم ایران رو به جایییه خودشون حساب میکنن؟
    مردم اگر غیرت داشته باشن نباید چیزی بخرن که دیگخ #خر فرض نشیم#!!!!!!!!!!!!!!

  • مهدی مهدی (19 آبان 1397 ساعت 21:56)

    سلام احتمالا استاد سهامدار شرکت خودرو سازی هستند

  • محمد محمد (19 آبان 1397 ساعت 19:10)

    کاهش تعرفه به نفع همه. اقای شهرام آزادی منظور شما از همه کیه؟ خودرو سازها؟ مردم؟ چی گرفتی که حمایت می کنی؟ این سایت چی گرفته که حمایت می کنه از گرانی خودروهای عالی

  • امیر امیر (19 آبان 1397 ساعت 13:25)

    قیمت خودروها باید منطقی باشد.
    مثلا سمند 500 پوند انگلستان بیشتر قیمت نخورد. معادل 7 یا نهایتا 8 میلیون.اونم با قیمت ارز بازار، نه جهانگیری یا نیمایی.
    شما این ماشینو ببرید اروپا، اگر اگر اگر یکی سرشو خر گاز گرفته باشه بخره این ماشینو... تازه سمند سفارشی مخصوص تست با موتور tu5 . یادتون میاد آقایون خودروساز؟ بعد از تست از بی آبرویی جواب تلفنهاتونو نمیدادید؟
    از پراید و... که دیگه هیچی نگیم بهتره.
    بعد از 40 سال ادعا، تازه اینه شکوفاییمون...
    اگه پول بیشتر میخواین صندوق نذورات نصب کنید... اینطوری آبرومندتره
    ملت برای پولی که درمیارند زحمت میکشند. پول مفت نیست که بدن به شما بیشرفها...