سرجیو مارچیونه، مدیرعامل فیات-کرایسلر معتقد است که تحلیلگران وال استریت، به شدت ارزش کمپانی زیر مجموعه او یعنی فراری را دستکم گرفتهاند. او این ارزش را 15 میلیارد دلار برآورد میکند نه 4.6 تا 7.5 میلیارد ارزیابی شده.
با این وجود، مارچیونه میگوید که فراری به هیچ وجه، فروشی نیست. با توجه به برنامه پنج ساله و در نظر گرفتن امکان افزایش تولید این شرکت به 10 هزار دستگاه در سال، ارزش فراری تا دو برابر ارزیابی تحلیلگران بالا میرود. گرچه تصمیم شرکت برای حفظ سطح تولیدات کنونی به میزان 7000 دستگاه برای انحصار بیشتر و البته افزایش سود میباشد.
قرار است فراری به طور منظمتری و هر سال یک مدل جدید معرفی کند و طول عمر هر مدل نیز چهار سال تا قبل از تجدید شدن و ارائه نسخه M یا Modificato و سپس 4 سال دیگر تولید مدل اصلاح شده و در مجموع 8 ساله خواهد بود.
نکته جالب نمودار ارائه شده، جمله پایانی آن است که با خط درشت نوشته شده: فراری برای فروش نیست. آیا خریداری هم برای آن مطرح بوده است؟