مایکل هورن، رییس گروه فولکسواگن در آمریکا اعلام کرده است که قصد دارد معرفی مدلهای فیسلیفت و محصولات جدید با بازه زمانی کوتاهتری صورت گیرد.
به گزارش «پرشین خودرو»، او در مصاحبه با بلومبرگ گفت مدلهای ریدیزاین (دوباره طراحیشده) هر پنج سال یک بار و خودروهای فیسلیفت هر سه سال یک بار معرفی و تولید خواهند شد. این برنامه از سیستم فعلی که در آن مدلهای جدید هر هفت سال و فیسلیفتها هر چهار سال یک بار عرضه میشوند، سریعتر است.
هورن میگوید: ما میخواهیم با کوتاه کردن فاصله بین تولیدات، ویژگیها و المانهای طراحی جدیدی معرفی کنیم و پاسخی سریعتر به نیازهای بازار دهیم. این برنامه منطقیتر است و به رشد فروش کارخانه کمک خواهد کرد.
اگرچه هورن خوشبین است اما این موضوع هنوز توسط هیئت مدیره کارخانه تایید نشده است. حتی اگر این برنامه تایید شود، شروع آن زودتر از سال 2017 نخواهد بود.