مدلهای 2015 هوندا پایلوت که اکنون در حال فروش میباشند، چیز زیادی برای غافلگیرکردن و هیجان ارائه نمیکنند. اما یک نسخه ویژه به تریم های قابل انتخاب این خودرو افزوده شده که کمی از بار منفی این موضوع میکاهد.
در حال حاضر 5 تریم مختلف برای این شاسیبلند هفت نفره هوندا قابل انتخاب است. قیمت پایه مدل EX این خودرو از 32950 دلار برای مدل دیفرانسیل جلو آغاز میشود. تجهیزات استانداردی نظیر دوربین دیدعقب، ریموت و اتصال تریلر در این مدل قرار داده شدهاند. در حالی که مدل ویژه EX-L با پوشش چرم داخلی، 4850 دلار گرانتر خواهد بود. این مدل علاوه بر چرم، دارای یک سیستم سرگرمی پیشرفته برای سرنشینان عقب میباشد. همچنین چرخهای 18 اینچی آلومینیومی، سانروف برقی، رادیوی ماهوارهای و DVD برای سرنشینان پشتی را هم باید به امکانات آن افزود.
قیمت پایه مدلهای دو دیفرانسیل از 34550 دلار در مدل EX آغاز میشود. مدل SE هم هزار دلار گرانتر است.
برای پیشرانه این مدل، هوندا از یک موتور 3.5 لیتری V6 استفاده کرده که 250 اسب بخار قدرت و 253 پوند فوت گشتاور تولید میکند. این موتور به یک گیربکس پنج سرعته خودکار متصل میگردد.
در تست انجام شده، مدلهای دو دیفرانسیل توانستند شتاب صفر تا 96 کیلومتر را در 8.1 ثانیه و مسافت 400 متر را در 16.3 ثانیه طی نمایند. مسافت خط ترمز از سرعت 100 کیلومتر تا توقف کامل هم 40.5 متر میباشد.
مصرف سوخت مدلهای تک دیفرانسیل در جاده 9.41 لیتر و مدلهای دو دیفرانسیل، 9.8 لیتر میباشد. مصرف سوخت در شهر هم 13.7 لیتر میباشد.
هوندا پایلوت در سال 2009 بازطراحی شده و سپس دومین فیس لیفت را در سال 2012 پذیرا شده و از آن زمان تا حال تغییر محسوسی را به خود ندیده است. انتظار میرود جایگزینی این خودرو با نسل جدید در سال 2016 اتفاق بیافتد.