درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
طراحی چراغ عقبش شبیه ولوو شده.
خـــــــــــط های روی کاپـــــــــوتش خیلـــــی قشنگـــــــــــه و دوســــت دارم و چـــــراغ های عقـــــب طراحیـــــــش خلاقانســــــــت.
یک سوال؟؟؟ چند حاضری این ماشینو بخری؟ (1 - منصف باش 2- به جیبت هم نگاه کن ) من خودم 50 میلیون باشه میخرم ولی به نظرم منصفانش 70 میلیونه پس ندارم و نمی خرم
70 نمی ارزه؟؟؟؟
با سلام خدمت دوستان عزیز من خودم از کسانی هستم که هیچ اعتقادی به ماشین های چینی ندارم البته فعلا چون چینی ها در حال ازمون و خطا های محصولاتشون هستن هر چند با پیشرفتی که میکنند تا سال بعد به جایگاه امروزه کیا و هیوندای خواهند رسید اما قضیه در مورد ام جی کاملا متفاوت با دیگر برند های چینی میباشد این خودرو در اصل در چین مونتاژ میشود و مهندسان انگیلسی ام جی کاملا در طراحی و مهندسی این برند نقش دارند و این برند از کیفیت بالایی برخوردار میباشد که با هیچ کدام ازبرندهای چینی قابل مقایسه نیست در مورد ام جی 3 نیز اگر قیمت مناسبی برای ان در نظر گرفته شود میتواند به موفقیت خوبی دست پیدا کند البته من بعید میدونم که قیمت عادلانه ای برای این خودرو در نظر گرفته شود و پیش بینی میکنم که قیمت این خودرو کمتر از 70 میلیون نمی باشد
آقاجون ، الان ۲۰۷ اتومات ۵۷ میلیونه ، پیکانتو ۷۰ میلیونه ، آی ۲۰ ، ۸۸ میلیونه ، بعد میگی این باید زیر ۵۰ تومن باشه !!! اونم با قیمت گیربکس دستی تو انگلیس که ۱۰ هزار پونده !!!!
باتوجه به قیمتهای ذکرشده ، میفهمیم ما تر ایران زندگی میکنیم ، بین ۷۰ تا ۸۰ تومنه .
اگه زیر 50 میلیون باشه خیلی راحت میتونه جای 206 که هیچ امکاناتی نداره بگیره واقعا هم خوشگله هم امکاناته خوبی داره ولی بالای 50 تومن نمی ارزه .
من از ظاهرش خیلی خوشم اومد. کاری با چینی بودنش ندارم. در مقایسه با برندهای چینی حرفی واسه گفتن داره.
ام جی یا همان موریس گاراجز ، انگلیسی هست حمید جان ، به تبلیغات منفی توجه نکنید ، به لینک خبر در بالا رجوع کنید
داداش یه چیزی میگیها ؟! ماشین چینیه کل دنیا میدونن . مهم اینه کجا تولید میشه حالا درسته بیسش انگلیسیه اما درنهایت تو چین تولید میشه . تو چین تولید شدنش هم دلیل بر بی کیفیت بودنش نیست اما Made In China هست و Design in England
اره عزیز در چین مونتاژ میشه ولی مهم اینه که طراحیش و نظارت بر ساختش انگلیسیه ، چون در هر صنعت ، ارزش محصول به لایسنس و طراحیش برمیگرده که حاصل سالها تجربه و گردآوری دانش هست .
سوالی که دوستان جواب نمیدهند اینستکه ، ولوو هم توسط جیلی چین خرید شده و الان در چین مونتاژ میشود ، آیا سری جدید این ماشینها که در ایران هم آمده و زده ساخت چین ، شما چینی میدونید ؟!
مسلما این موضوع با باورمان که از زمانی که ولوو را شناختیم و ساخت سوئد بود در تضاد هست ، بنابراین مهمترین اقدام در هر کاری بازنگری باورهاست.
گزینه پنجم!
زیره 40 میلیون تومن!!
قیمتش الان 9999 دلاره پس بالای 40 تومن نمیارزه
9999 پوند هست برادر نه دلار
خیلی ممنون از راهنماییتون
کاملا درسته
با احتساب پوند گرون ترین آپشنش یا 9999 پوند = 50 میلیون تومن ما
پس با کمی تخفیف گزینه اول!
کسانی که میگید ام جی چینیه ، لطفا به منبع خبر در بالای عکسها و زیر نظر سنجی توجه کنید ، فکر کنم uk ، درگاه اینترنتی انگلستان هست ، روش هم کلیک کنید میبینید که وارد سایت ام جی انگلستان میشوید و در تب about میتونید تاریخچه اون رو ببینید ، با این حرفهای شما ، پس هر ماشینی در چین مونتاژ بشه چینیه ، بنابراین مطابق لینک زیر اکثر ماشینهای برندهای معتبر دنیا ، چینی هستند ، نه :
http://chinaautoweb.com/foreign-brands
باسلام این ماشین های چینی هر چقدر هم خوب باشند بالای 50 میلیون نمی ارزند به دلیل .........................
دوست عزیزى که نام زیباى بى ام دبلیو رو انتخاب کردى ، قاعدتا شما باید بهتر از همه ما ، از تاریخچه BMW اطلاع داشته باشى ، در اینصورت حتما باید بدانى که درعمر یکصد ساله این برند ، یک دهه همکارى مستمر بین ام جى ، روور و بى ام و ( از سال ١٩٩٠ تا سال ٢٠٠٠ ) وجود داشته که خلق پلت فرم روور ٧٥ ، نسل جدید سرى زد ( z4 ) ، خلق بى ام دبلیو سرى ٣ و MG-TF و MG-XPower، حاصل این شراکت بوده و یک دهه همکارى در انتقال تکنولوژى ( ٢٠٠١ تا ٢٠١١ ) که حاصل آن خلق سیستم ترمز ٩ در ١ و طراحى مجدد سیستم تعلیق سرى زد شد و ام جى ٦ ، بر پایه پلتفرم روور ٧٥ و سیستم تعلیق زد ٤ ، در سال ٢٠٠٩ توسط ام جى انگلستان طراحى مجدد و سال ٢٠١١ وارد بازار انگلیس شد . شما این اطلاعات رو راحت هم در تاریخ سایت بى ام و و هم ام جى و هم ویکیپدیا میتونید بخونید , بنابراین از دوستان بیشتر انتظار میره
شما با رجوع به سایت مسابقات رالى انگلستان معروف به BTCC , میتونید رقابت تنگاتنگ ام جى ، بى ام دبلیو در کسب مقامهاى اول و دوم رو ببینید ، در این مسابقات تمام برنده ها ى متقاضى ، بررسى و پس از تایید وارد مسابقه میشوند که حدود ٩ ماه طول میکشه و اصلا از برندهاى کره اى خبرى نیست چه برسه به چینى که بعضى دوستان ام جى رو چینى میگویند
www.btcc.net
بنظر من ماشین های چــــینی در مقایسه با ماشین های اروپــــــایی سطح پایین تری دارند ولی دقت داشته باشید که ماشین های چینی در مقایسه با ماشین های ایـــــــــرانی خیلی بهتر و با کیفیت تر هستند. پــــــــــــــــــس خــــــــــــــداحــــــــــــــــــــافظ پــــــــــــــــراید و ســـــــــــــــــــلــــــــــــــــــــــــــــام ام جــــــــــــــــــــــــــــــــــی 3.
مجانی هم بهم بدن بر نمیدارم
ایرانی که حدود سه هزار سال قدمت داره ببین مردمش چقدر بدبخت هستن که باید ماشین های چینی با قیمت های وحشتناک سوار شن .
هر کس ازین خودروها سوار شه ایرانی نیست.
به یاد کوروش کبیر دو دقیقه سکوت
آقای حسین مسعودیان
جان من دلال ماشین وارداتیها مخصوصا کره ای نیستی ؟
چون دیدم بدجور از محبوب شدن ام جی تو ایران ناراحتند
چون این برند وارداتش با وجود دامپینگ از سوی مدیا موتورز ، یک جوری انحصاری شده و دلالهای خودروها اگر خودشون بیارند ، قیمتش خیلی بالاتر از قیمت نمایندگی میشه و صرف نداره :
مثلا ام جی 6 ، 2015 ، نمایندگی میده 120 میلیون ، شخصی بیاری میشه 140 میلیون .
اگر هم دلال نیستی ، یه چیز هست بنام اطلاعات عمومی ، خیلی خوبه ، باعث میشه تو محافل عمومی برای آدم احترام بیاره
من که دلال نیستم ولی برای من و کل دوستان مشخص شد شما نونخور کارخونه ام جی و مدیا موتوری ... ولی به هر حال تحسین برانگیزه که شما از موقعیت کاری خودتون خوب دفاع میکنین ... روزیتون حلاله ... بی شوخی و جدی میگم ... تبریک ......
آقای مسعودیان ، البته اصطلاح نون خور قشنگ نیست و من جزو کسانی هستم که به مدیاموتور درباره نحوه عملکردش در تبلیغات ام جی معترضم و بسیار ناراضی و هیچ صنم هم با این واردکننده ندارم ، صحبتهای من درباره برند ام جی هست که از بچگی میشناسمش ( احتمالا دوران بچگی من شما بدنیا نیامده بودید ، دهه پنجاه منظورم هست ) ، در سال 52 پدرم از انگلستان یک کوپه MGB خرید و سالها آنرا داشتیم و اگر اشتباه نکنم در سال 1381 ، یک کلکسیون دار ماشین زیتونی ما رو تو جاده دید و به قیمت خوبی خرید ، وقتی شنیدم که مجددا ام جی احیا شده ، در سفری تفریحی - کاری که به انگلستان داشتم ، به سر به لانگبریج زدم و کارت عضویت پدرم رو به MG-Club نشون دادم ، الان من خودم هم عضو کلوپ ام جی انگلستان هستم و توفیق یافتم که از دفتر طراحی و توسعه و اسمبلینگ ام جی در لانگبریج بازدید داشته باشم . بهمین خاطر اطمینان دارم که شما دوستان در اشتباه هستید و این برند فقط محصولاتش در سایک چین مونتاژ میشه وگرنه طراحی و نظارت بر ساختش همانی هست که قبلا بوده و مستقر درانگلستان میباشد. شاید درست نباشد ولی تحصیلات من دکتری مهندسی مکانیک هست و در حال حاضر استاد یار دانشگاه هستم که در صنعت رباتیک بیشتر تحقیق میکنیم و خودرو یکی از علایق من هست.
این جناب نیماپ چه سنگ خودروهای بیکیفیت چینی رو به سینه میزنه .... !!!! برادر من دیگه برای همه مسجل شده که حتی خودروهایی مثل ام جی و جیلی هم که جزو خوشنامهای چین هستند نتونستند دل مشتریانشونو مثل خودروهای کشورهای دیگه مثل کره بدست بیارند ... حالا هی بیایم خودمونو گول بزنیم ... این همون روور انگلیسه ... این لامبورگینی ایتالیاست ...... این .... خب برادر من مگه اون خودرو سازا خودشون یه ورین که چین بیاد پروژه هاشونو ادامه بده ... ریچارد هموند بیچاره نظرات شخصی خودشو میگه ... بعضی موقعها از یه ماشین گمنام تعریف می کنه و بعضی مواقع میگه بی ام دبلیو 1یکس سیکس بدرد نمیخوره ... !!!!!!!!!!!!!!!
آقای عزیز
اگر شما خودتون رو بخواب زدید که نمیشه بیدارت کرد ، حتی زحمت ندادی لینک ها رو بخونی تا شاید یک مقدار اطلاعاتت بالا بره ، حلبیهای کره ای رو برای امثال شما درست کردند که با بزک دوزک چندبرابر بندازند بهتون .
وقتی تو انگلیس ام جی 3 طراحی و فروش میره و سایت اتوکار پیشنهاد خرید به مشتری میده و وقتی برند ام جی تو مسابقات رالی انگلستان در سه سال گذشته اول میشه ، اینا رو ول کنم و به حرفهای الکی شما ها توجه کنم که هیچی توش نیست جز دلالی ماشین کره ایها .
یه جور میگی ماشین کره ای که آدم خندش میگیره ، این کره ایها دست کمی از چینیها ندارند ، کل صنعت خودروسازی کره به 45 سال نمیرسه ، و جالبه میای از برندی ایراد میگیری که فقط 90 سال سابقه داره و خالق موتورهای توربو شارژ در سال 1935 میلادی هست .
حتی نمیدونی که الان تمام خودروسازهای بزرگ دنیا جهت کاهش هزینه های تولید ، در چین کارخانه دارند ( پس اونا هم به اصطلاح شما یه وریند !!!! ) ، یعنی الان که جگوار و رنجرور رو تاتا هند خریده و یا ولوو رو جیلی خریده ، یه وریند ( عجب کلمه وزینی ) .
شما بگو که اگر ام جی چینی هست چرا اسمش موریس گاراجز ه ، نکونه موریس اسم چینیه و ما خبر نداریم !! و اگر این کمپانی (ام جی ) کاملا ورشکست شده و چینیها کاملا خریدتش ، چرا اسمش هنوز روشه ، مگر میشود از نام حقوقی یک برند که در انگلستان در سال 1924 ثبت شده ( جهت اطلاع : نام حقوقی شرکتها کاملا انحصاری هست و در صورت فروش ، نام برند عوض میشود ) ، در کشوری دیگر استفاده بشه و بعد بین المللی هم صادر بشه !!!!
عزیز من به شما توصیه میکنم حتما بجای نوشتن جملات بدون پشتوانه ، سعی کنید اگر نظری میدهید آنقدر مستند باشد که اگر کسی هم خواست ایرادی بگیرد با مطالعه بیاید .
حتما این سایت رو ببین که چه خودروهایی در چین تولید میشوند :
http://chinaautoweb.com/foreign-brands
حتما برنامه Top Gear سیزن 18 اپیزود 6 رو ببین ، بعد ریچارد هموند که نظرش رو در سایت میرور ( به اندازه ساندی تایمز معتبره ) میذاره مطمئن باش مثل شما نیست که باری به هر جهت باشه و نگران نشه از اینکه اعتبارش لکه دار بشه .
دوست عزیز من درمورد خودروهای چینی با شما هم عقیده هستم ولی همین خودروهای چینی مردشون میرزه به ماشین های صفر ساخت ایران مثل پراید ، ........................
میگم چه بد بخت هستیم وقتی ماشینی که تو بقیه کشور ها از دور خارج شده س باید بیاد تو ایران اونم به قیمت بالای 50 میلیون!
چى بگم والا ، آدم سرشو به کدوم دیوار بزنه با وجود اینترنت و امکان دسترسى آسان با اطلاعات ، چرا همینطورى یه حرفى میپرونى ؟!!!! همین الان این مدل ماشین تو انگلیس داره به فروش میره و از سال ٢٠١٣ وارد بازار اروپا شده ، آدم تعجب میکنه از بعضى اظهار نظرهاى بى پشتوانه :
www.mg.co.uk
http://mg.co.uk/mg3
چون از لحاظه اندازه و شکل تقریبا شبیه هینودای ای20 باید هم توی همون رنج باشه ولی از نظره موتوری از ای20 پائین تره پس نباید قیمتش از اون بیشتر باشه طبیعتا.امیدوارم که دیگه از 75 تومن بیشتر نباشه
سابقه خودرو های چینی در کشور ما کاملا مشخص هست هرچی باشه تولید کنندش چینی هست و تمام زورو توانشان رو به کپی قیافه از خودرو های اروپایی داده و از لحاظ فنی کیفیت و سرعت خوبی ندارند
این برند انگلیسیه ، طراحى تو لانگبریج انجام میشه ، کپى از ماشینهاى اروپایى ؟!!!
چه اجباریه بدون اطلاعات نظر دادن!!!!
حداقل یه سرچ بکن بد نیست ، همین سایت اتوکار که زیر لینکش رو دادن اولین سایت تخصصى خودرو در اروپاست ، نظر خیلى خوبى داده و ریچارد هاموند کلى تعریف کرده ازش ، واقعا آدم تعجب میکنه از این جماعت .
میگم اگه سایت زیر برى و ببینى اکثر ماشینهاى تو ایران ، در چین مونتاژ میشند ، اونوقت چى میگى :
http://chinaautoweb.com/foreign-brands
مدلی که مدیا مشخصاتش رو زده ، فولترینش هست که قیمتش در انگلستان ۹۹۰۰ پوند ، تو دبی ۵۰۰۰۰ درهم و تو چین ۹۷۷۰۰ یوان هست ، با احتساب یوان ۵۰۴ تومان و ۴۰ درصد ارز مرجع ۴۳۳ تومان و ارزش افزوده ۸ درصد ، ضریب مجلس ۵ درصد ، هزینه ماشینهای فرسوده ۳ میلیون و هزینه حمل و پلاک ۷ میلیون میشود :
۸۵ میلیون تومان
با توجه به روش دامپینگ که در حال حاضر ضریبش کمتر شده و به -۱۸ درصد رسیده ، با اعمال ضریب ۰.۸۲ قیمت این ماشین حداقل :
۷۰ میلیون تومان هست
این خودرو مطابق بررسیهای سایت اتوکار ۳.۵ ستاره گرفته با هیوندای آی ۲۰ یکی هست . و در سال ۲۰۱۴ جزو ۱۰ خودروی پرفروش در کلاس سوپر مینی در انگلستان شده است .
http://www.autocar.co.uk/car-review/hyundai/i20
http://www.autocar.co.uk/car-review/mg-motor/mg3
مطابق بررسیهای سایت carwow ام جی 3 جزو 10 خودروی برتر انگلیس در سال 2013 انتخاب شده است.
http://www.carwow.co.uk/blog/carwow-cars-of-2013-766
قــــــــــــــــــــــدم نـــــــــــــو رسیـــــــــــــده مبــــــــــــــــــــــــــارک.!!!!!
خودرو خوب و جاداریه. مشخصات خوبی هم داره . مشخصاتی که بیشـــــــتر میپسندم :
1-سیستم تهویه مطبوع الکتریکی ETC
2-طراحی مناسب در جهت بهبود حرکت و کاهش مقاومت در برابر باد و افزایش تعــــــــــادل خــــــــــــودرو
3-مصرف سوخت ترکیبی 5.8 لیتر
4-دارای استاندارد محافظت از عـــــــــــــــابر پـــــــــــیــــاده در هنگام تصادف
تعداد ایربک هاش هم میپسندم.
{{{{{البته نظر من در مورد قیمتش (با مشخصات مربوطه) : 89999999 تومانه}}}}!!!
ماشین جمع و جور و خوشکلیه، ولی مطمنم قیمتش وقتی بیاد تو بازار اصلا بهش نمیخوره مثل بقیه ماشینایی که تو ایران هستن.....!!!!