موستانگ یکی از مهمترین خودروهای ماسل کار آمریکایی محسوب میگردد که ویژگی خاص آنها علاوه بر پیشرانه قدرتمند و پر سر و صدا، یک بدنه عضلانی و تنومند است. اما به تازگی نسخه تیونینگ شده Roush نشان از یک خودرویی میدهد که فراتر از اینهاست. درواقع موستانگ، هیچگاه چنین تنومند به نظر نرسیده است. مدلهای راش نیز همانند شلبی، چند وقت پس از معرفی نسخه استاندارد، معرفی میشوند.
موستانگ Roush در اصل با کیت بدنه خاص خود شناخته میشود. دریچههای هواکش روی هود که احتمالاً نشانگر استفاده از سوپرشارژر برای موتور هستند، به زیبایی ظاهری خودرو افزودهاند. علاوه بر آن، کیت آئرودینامیک بدنه شامل سپرهای جدید با هواکشهای متفاوت، تیغههای براگیر، درب کاپوت جدید، جلوپنجره جدید، اسکرت های کناری، دیفیوزر عقب و اسپویلر لبه ای عقب در تکمیل چهره قدرتمند این خودرو سهیم اند.
اگزوزهای دوتایی در طرفین و رینگهای اسپرت 20 اینچی و درج نام Roush در بین چراغهای عقب از دیگر ویژگیهای این خودرو میباشند.
در مورد عملکرد، هنوز دشوار است که پیشبینی کنیم. ممکن است موتورهای موجود در این خودرو قابل انتخاب باشند. گفته میشود مدل RS از موتور 6 سیلندر و مدل RS1 از موتور 2.3 لیتری توربو و مدل RS2 از موتور 8 سیلندر 5.0 لیتری و درنهایت مدل RS3 از موتور سوپر شارژر V8 استفاده میکنند.