فورد بیش از 850 هزار دستگاه از خودروهای تولیدی خود را برای رفع ایراد احتمالی در ایربگ ها، فراخوان کرد. این موضوع با 500 میلیون دلار هزینه برای این شرکت همراه خواهد بود.
مدلهای اسکیپ، فیوژن، لینکلن MKZ، فورد C-Max و تعدادی دیگر از محصولات 2013 و 2014 این کمپانی از مشکلی در ماژول کنترل ایربگ رنج میبرند که میتواند یک اتصال کوتاه را ایجاد کند. در این صورت، کیسههای هوا و پیش کشنده کمربندهای ایمنی در هنگام تصادف کار نخواهند کرد که بسیار خطرناک خواهد بود.
کرایسلر نیز تعداد زیادی از خودروهای چارجر، مگنوم، کرایسلر 300، جیپ کاماندر، گرند چروکی و تعدادی دیگر از مدلهای ساخته شده در سال 2008 خود را به واسطه رفع مشکلاتی در سوئیچ برف پاککن جلو که میتواند حتی باعث غیر فعال شدن ایربگ ها نیز شود، فراخوانی کرده است. این فراخوان نیز حدود 350 هزار خودرو را در بر میگیرد.
جنرال موتورز هم بیش از صد و بیست هزار خودروی کادیلاک SRX را فراخوان نموده است تا مشکل سیستم تعلیق آنها را برطرف سازد. بعلاوه مشکل کیسه هوا برای ایمپالا نیز آن را به نمایندگیها برگردانده است. جنرال موتورز با فراخوان 29.4 میلیون دستگاه خودرو در سراسر جهان در طول سالیان گذشته در این زمینه رکورددار است.