1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. خودروی متفاوت "بی ام و" برای جوانان

خودروی متفاوت "بی ام و" برای جوانان

23 مهر 1393
  • 7

بی ام و یکی از شرکت های خودروسازی متفاوت در دنیاست که همیشه با طرح های خاص خود عاشقان خودرو را شگفت زده می کند. این شرکت در جدیدترین طرح خود نیم نگاهی به جوانان آینده هم داشته است.

خودروی "کندوی عسل" یک طرح برای شهرهای شلوغ است و احتمال می رود در آینده بتواند ترافیک ها را هدایت کند. این خودرو دارای کامپیوتر هوشند و راننده خودکار است و طبق گفته بی ام و تنها برای جوانان ساخته شده است.

کندوی عسل دارای سیستمی است که می تواند هم نوعان خود را در خیابان تشخیص داده و نزدیک به آن ها حرکت کند. حرکت گروهی، افقی و دو به دو از جمله اصول هایی است که برای این خودرو تعریف شده تا حجم ترافیکی کاهش پیدا کند.

بی ام و قرار است به زودی کار بر روی این خودرو را آغاز کند تا به نمونه های اولیه دست پیدا کند. طراحی ظاهر این خودرو نیز به مانند سیستم هایی که برای آن تهیه شده است جذاب و جالب است.



نظرات

  • عبدالرضا رضا عبدالرضا رضا (2 آبان 1393 ساعت 01:55)

    آی جوانان بشتابید که BMW اومده تا شمارو متحیر کنه. اومده دل شمارو بدست بیاره و به حرف دلتون گوژژژژ کنه!!!!!!

  • عبدالرضا رضا عبدالرضا رضا (2 آبان 1393 ساعت 01:54)

    طبق گفته بی ام و ، کندوی عسل تنها برای جوانان ساخته شده است.!!

  • محمدماجد محمدماجد (25 مهر 1393 ساعت 21:19)

    جوونامگه ملخن این چیه اخه

  • یوونتوس یوونتوس (23 مهر 1393 ساعت 23:43)

    بدرد ما ایرانیا نمیخوره. وسیله جایگزین کم حجم برای مردم ما همون موتور سیکلته!

  • پوری پوریا پوری پوریا (23 مهر 1393 ساعت 15:14)

    به خدا ما هم جوونیم :D !. نه ولی این ماشین خیلی کوچیکه که اگرهم تولید بشه ( به نظر من تولید این ماشین احتمالش 20 % هست!)!!. بی ام و از این طرحا زیاد میده بیرون همونطور که تو عکس ها هم میبینید این ها فقط اسکچ و نقاشی هایی از طراحی هستند و یک طرح 3 بعدی هم نیستن!. بی ام و شرکتییه که همیشه رو تکنولوژی های بالا برای ماشین هاش کار میکنه وبه دنبال فناوری هاییه که استفاده از یک ماشین به حداکثر به ضرر های ماشین رو به حداقل بروسونه. نمونش همین مدل I8 که از همه نظر تو دنیای خودرو غوغایی راه انداخت. نکته ی دیگه درباره این شرکت اینکه جدیدا به دنبال طراحی های متافت و فضایی میگرده!!!

  • میلادحسنی میلادحسنی (23 مهر 1393 ساعت 07:59)

    جالب بود

  • آفرین آفرین (23 مهر 1393 ساعت 06:47)

    این برای تو خیابان طراحی شده یا فقط پشت ویترینیه