این روزها کمتر دیده شده که بازیکنان تیم منچستر یونایتد سوار بر شورولت باشند.
با اینکه شورولت اسپانسر اصلی تیم فوتبال منچستر یونایتد است اما بازیکنان این تیم ظاهرا علاقه چندانی به سوارشدن بر خودروهای این برند آمریکایی ندارند.
در پاییز سال 2012 میلادی بود که طبق توافق جنرال موتورز با منچستریونایتد، هم در فصل 2014 و هم در فصل 2015 شورولت بعنوان اسپانسر اصلی این تیم انگلیسی انتخاب شد. مطابق این توافق، شورولت برای هر فصل باید مبلغی معادل 47 میلیون پوند (بیش از 75 میلیون دلار) را به حساب این باشگاه واریز کند. علاوهبر این نیز هر فصل تعدادی از خودروهای این برند بصورت پاداش به بازیکنان منچستر اهدا میشود.
اولین اهدایی شورولت به ابتدای تابستان 2014 برمیگردد؛ زمانیکه 15 خودرو که اکثرا کوروت و کامارو بودند در اختیار بازیکنان قرار گرفت. ولی حالا که شش ماه از آن تاریخ میگذرد، به ندرت دیده شده که بازیکنان منچستر سوار بر خودروهای اهدایی شورولت باشند و هواداران نیز معمولا بازیکنان محبوبشان را در خودروهای باپرستیژتری مانند رنجروور یا پورشه مشاهده میکنند.
در این میان منچستریها اما یک استثنا هم وجود دارد؛ لوئی فنخال مربی هلندیالاصل این تیم، تنها شخصی است که گاهی اوقات او را با شورولت Captiva در خیابانها میبینیم. البته کپتیوای آقای فنخال از خودروهای اهدایی شورولت نیست و وی آنرا شخصا خریداری کرده است!
ظاهرا مدیران شورولت نیز از این موضوع شکایتی ندارند و حتی اعلام کردهاند که در قراردادشان با منچستریونایتد "هیچ اجباری برای سوارشدن بازیکنان بر خودروهای اهدایی شورولت" وجود ندارد.