تیونر معروف ب ام و، دست روی کراس آور اسپرت کوپه X4 گذاشته است. این پروژه با تغییراتی در بدنه شروع میشود.
اسپویلر جدید جلو و دیفیوزر یا منتشر کننده هوای پشت، روکش قابل آینههای جانبی از جنس فیبر کربن، انواع چرخهای آلیاژی در اندازههای مختلف 18 تا 22 اینچی، یک سیستم اگزوز اسپرت با دو خروجی دوقلو و کاهش ارتفاع 20 تا 35 میلیمتری خودرو، معدود تغییراتی هستند که به چشم میآیند.
در واقع AC Schnitzer از تغییرات رادیکال روی بدنه اجتناب کرده است. در بخش فضای کابین هنوز برنامهای توسط اشنایتزر برای این خودرو اعلام نشده است.
در بخش عملکرد، اشنایتزر در مدل 20i با تقویت پیشرانه، خروجی 245 اسب بخار و در مدل 28i نیز 294 اسب بخار را دریافت کرده است. در حالی که میزان قدرت تولیدی مدل 35i به 360 اسب بخار میرسد. در کنار این پیشرانهها، مدلهای دیزلی نیز مغفول نماندهاند و مدل 20D میتواند 220 اسب بخار و مدل 30D هم 309 اسب بخار تولید نیرو کنند و اگر این میزان کافی نیست، آخرین انتخاب مدل 35D است که قدرتی برابر با 360 اسب بخار دارد.