کوپه جدید M4 GTRS بامو در دهمین سالگرد تأسیس ورشتاینر تبدیل به یک مدل ویژه و با تیون خاص شده است. در ابتدا گلگیرهای متورم و تایرهای بیش از حد پهن این خودرو جلب توجه میکنند.
این کیت بدنه، کوپۀ آرام بامو را تبدیل به یک هیولای مهار ناپذیر نموده است. تغییرات در سپرهای جلو و عقب، دیفیوزر همراه با خروجی اگزوز 90 میلیمتری چهار تایی، اسپویلر و بادگیر و براگیر و اسکرت های جانبی را که به کناری بگذاریم، تغییر گلگیرها برای جای دادن چرخهای پهن این خودرو مهمتر میباشند. گلگیرهای جلو هرکدام 4 اینچ یا 102 میلیمتر عریضتر شدهاند و به عرض گلگیرهای عقب هم 7 اینچ یا 178 میلیمتر افزوده شده است.
بیشتر اجزای کیت بدنه از فیبر کربن ساخته میشوند. درون کابین و درون صندوق عقب هم از موکت کف ویژه با نشان تیونر استفاده شده است.
بدین ترتیب چرخهای سه تکه آلیاژی براق 20 اینچی با اندازه 20*10.5J در جلو و 20*13.5j در عقب با تایرهای ساخت پیرلی با عرض 275 در جلو و 345 در عقب امکان گردش در زیر این خودرو را مییابند. سیستم ترمز هم با پکیج ویژه مسابقه ای برمبو ارتقا داده شده و تعلیق نیز با کمکهای KW تقویت شده است.
برای تقویت پیشرانه این خودرو از یک پکیج با تنظیمات سیستم مدیریت الکترونیکی بهره گرفته شده است. اگر انتظار 1000 اسب بخار در زیر هود را دارید، اشتباه میکنید زیرا توان این خودرو 550 اسب بخار میباشد. اما چنین رقمی هم برای این هیولا کافی است. موتور 3.0 لیتری شش سیلندر خطی استاندارد این خودرو 425 اسب بخار نیرو وهمچنین 550 نیوتن متر گشتاور خروجی دارد. انتقال نیرو هم توسط گیربکس هفت سرعته خودکار انجام می شود شتاب صفر تا صد مدل استاندارد تنها 4.1 ثانیه میباشد. اما شتاب یا عملکرد مدل ورشتاینر اعلام نشده است.