تاکنون میشد دو نسخه عمده از پورشه 911 را با پیشرانه تنفس طبیعی و یا نسخه معروف توربو خریداری کرد. اما توربوشارژر به جریان اصلی نسل آینده این خودرو تبدیل خواهد شد.
آنگونه که رئیس مهندسی پورشه، ولفگانگ هاتز در نمایشگاه دیترویت اعلام کرده، پورشه 911 توربو دیگر تنها مدل توربوی 911 نخواهد بود و به صورت استاندارد در تمام مدلها قرار خواهد گرفت. کاهش گازهای آلاینده و مصرف سوخت اولین قدم است. در حالی که دهه آینده، مرحله بزرگ بعدی برای حرکت به سمت پیشرانههای الکتریکی است.
با توجه به موفقیتهای پورشه 918، اینک این شرکت با اعتماد به نفس بیشتری روی نسل آینده 911 با قوای هیبریدی کار میکند.
در اوایل این ماه یک نسخه مسابقه ای از 911 GT3 RS با موتور جدید و بدون توربوشارژر معرفی شده است. اما به گفته هابز، مدل 2016 پورشه 911 GT3 یک نسخه توربوشارژر خواهد بود.
پورشه همچنین در حال کار روی نسل آینده SUV کاین و سدان فوق لوکس پانامرا است. هاتز در این مورد گفته که این خودروها سبک وزن تر خواهند بود. در واقع هدف این است که مدل پایه کاین با موتور V6 به وزن زیر 2 تن برسد. موتورهای V8 نیز برای هر دو مدل ارتقا مییابند.
در نهایت نسخه کیمن GT4 با قدرت 400 اسب بخار، با وزنی بهمراتب سبکتر از مدل استاندارد و دینامیکی بهتر و تند و تیزتر، خودنمایی میکند که میتواند از مدل تحسینبرانگیز کیمن R نیز پیشی بگیرد.
پورشه اطلاعات بیشتری از مدلهای جدید خود را در نمایشگاه ژنو منتشر خواهد نمود.