نیسان اعلام کرده که گودزیلای خود را در سال 2018 با نسخهای جدید جایگزین میکند. این سوپراسپرت ژاپنی مدتی است که تقاضای اندکی در بازار فروش دارد. شاید مهمترین مشکل آن طراحی ظاهری خستهکننده و نسبتاً معمولی آن باشد که به هیچ عنوان قابل رقابت با غولهای اروپایی نیست. به همین دلیل است که با وجود قیمت کمتر فروش آن کمتر از رقبای اروپایی آن است.
با این وجود نیسان GT-R به اندازه کافی تشخص و اعتبار برای خود به دست آورده است. اکنون که هوندا NSX جدید با تکنولوژی خیرهکننده مجدداً وارد بازار میشود، نیسان نیز باید فکری به حال گودزیلای خود بکند.
نیسان تأیید کرده که نسل بعدی GT-R از پیشرانه هیبریدی بهره خواهد گرفت. موتور این خودرو نیز در جلوی آن قرار میگیرد. این تأکید از آنجا ناشی میشود که مدل کانسپت 2020 ویژن گرن توریسمو که به عنوان جانشین احتمالی GT-R مطرح بود، در بسیاری از ویژگیها میتواند الگویی برای این خودرو باشد. اما با این حال قرار نیست موتور GT-R در وسط خودرو و جلوی محور عقب نصب گردد و به صورت سنتی موتور آن را در کاپوت جلو خواهید یافت
این کوپه سوپر اسپرت به صورت 2+2 نفره ارائه میگردد. با این وجود زودتر از سال 2018 رونمایی نمیشود و نیسان عقیده دارد هنوز با کمی فیس لیفت، این خودرو پتانسیل عملکرد بهتر و دلربایی را برای سالهای آینده نیز دارد.