نمایشگاه ژنو 2015: لامبورگینی اوراکان برای برخی طرفداران این برند، به اندازه کافی رادیکال و شگفتانگیز نبود. بنابراین تغییرات ظاهری و عملکردی آن مورد تقاضای بسیاری از خریداران آن است. منصوری نیز برای چنین مشتریان مشکلپسندی، برنامه ای ویژه دارد.
حالا منصوری تُروفیو، که نام خود را از عبارت اسپانیایی تورو به معنی گاو نر و خودروهای مسابقه ای لامبورگینی سوپر تُروفیو برداشت کرده، دارای ویژگیهایی رادیکال در بدنه، پیشرانه و کابین گشته است.
از نظر ظاهری، منصوری تُروفیو از کیت بدنه فیبر کربنی ویژه ای سود میبرد که سپرهای جلو، اسکرت های جانبی، آینهها، قوس چرخها، باله بزرگ عقب و دیفیوزر عظیم زیر سپر عقب خودرو در آن کاملاً طراحی جدیدی دارند.
باتوجه به کیت مورد استفاده جدید، عرض خودرو در جلو 3 و در عقب 4 سانتیمتر بیشتر شده است. همچنین چراغهای روزتاب با طرح کریستالی، هواکشها و مجاری مشکیرنگ و نشان Trofeo نیز جلب توجه میکنند.
فضای داخل کابین این مدل اوراکان با پوششهای چرم و آلکانترا پوشش یافته است. فرمان اسپرت جدید، پدال های آلومینیومی و تزئینات فیبر کربنی هم از دیگر تغییرات داخلی میباشند.
مهمترین تغییرات در اوراکان تُروفیو را باید در پیشرانه آن جستجو کرد. موتور ده سیلندر 5.2 لیتری این خودرو، پیستونها، شاتون، بلبرینگ، میل بادامک، اینترکولر، سیستم سوخترسانی و اجزای دیگر تازهای را دریافت نموده است. در عین حال دو عدد توربوشارژر هم بدان افزوده شده است. سیستم اگزوز نیز ارتقا یافته و با چهار خروجی از دیفیوزر عقب خارج میشود.
همه این تغییرات، قدرت موتور را به 1000 اسب بخار رساندهاند. این در حالی است که نسخه استاندارد اوراکان، 610 اسب بخار قدرت دارد. گشتاور نیز به صورت الکترونیکی به 1000 نیوتن متر محدود گردیده است.
با چنین پیشرانه ای، اوراکان تُروفیو قادر است شتاب صفر تا صد را در تنها 2.7 ثانیه ثبت کند. بیشینه سرعت آن نیز به 340 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.