وقتی منصوری به سراغ مرسدس میرود، به یاد روزهای نخست کار این تیونر ایرانیالاصل میافتیم. این بار منصوری مدل کوپه کلاس اس یعنی S 63 AMG را انتخاب کرده و آن را تبدیل به یک هیولا نموده است.
این خودرو که با عنوان نسخه الماس شناخته میشود از یک کیت بدنه عریض با رنگآمیزی منحصر به فرد و بسیار زیبا سود میبرد. چرخهای 22 اینچی آلیاژی آن درون گلگیرهای متورم آن جا خوش کردهاند. شکافهای پشت گلگیرهای جلو و روی سپر عقب، هواکشهای اضافه روی کاپوت برای استفاده سیستم توربو، اسپویلر ظریف و باریک عقب و دیفیوزر مشکی رنگ عقب با چهار خروجی اگزوز چهار گوش مشکی رنگ، از تغییرات ظاهری این خودرو میباشند.
با این وجود باید اصل تغییرات را در پیشرانه این خودرو جستجو نمود. در این بخش موتور 8 سیلندر 5.5 لیتری توربوی AMG تغییرات زیادی کرده و قدرت آن از 577 اسب بخار و گشتاور 900 نیوتن متر به رقم باورنکردنی 972 اسب بخار و گشتاور 1400 نیوتن متر رسیده است. چنین ارقامی برای یک لوکوموتیو بیشتر مناسباند. شتاب صفر تا صد این کوپه لوکس و سنگینوزن به 3.2 ثانیه رسیده است که با سوپراسپرتی نظیر لامبورگینی اوراکان برابری میکند. البته محدود کننده سرعتان در سرعت 300 کیلومتر بر ساعت فعال میشود. در غیر این صورت شاید این خودرو هم همانند برابوس 850 اسبی قادر بود سرعتی بیش از 350 کیلومتر بر ساعت را تجربه نماید.