باور کردن این موضوع که تغییرات ظاهری روی پورشه 911، بسیار دشوار است، کاملاً بدیهی به نظر میرسد. شاید این دشواری از پختگی و تکامل طرح 911 و یا طراحی منحصربهفرد آن سرچشمه میگیرد. به همین دلیل است که اگر در طراحی کیت بدنه برای این خودرو، دقت و ظرافت کافی صرف نشود، نتیجه مطلوب نیز حاصل نخواهد شد.
تاپکار برای تغییر طراحی 911 ناچار شده بسیاری از قسمتها را با الگوی مورد نظر خود طراحی کند. کیت آئرودینامیکی شامل انواع لبهها و اسپویلرها، دیفیوزر و هواکشهای متعدد و زیبا میشود. سپرها نیز از نو طراحی شدهاند. نتیجه این است که با نصب این کیت آئرودینامیکی، طراحی 911 تهاجمیتر و خشنتر با حفظ ظاهر اصلی خودرو میشود.
پورشه 911 توربو S پس از تیون تاپکار با نام استینگر GTR شناخته میشود. تاپکار برای چرخها از مدلهای دیدنی جذاب و البته سادهٔ آلیاژی مشکیرنگ ADV5 MV2 SL با قطر بزرگ 21 اینچی و عرض 9 اینچ در جلو و 11.5 اینچ در عقب سود برده است.
تا اینجای کار، هزینه تغییرات به 34800 یورو میرسد. این هزینه با افزودن مواردی چون نصب تجهیزات، رنگآمیزی، تغییر خروجی اگزوز همچنان بالاتر نیز خواهد رفت. عملکرد خودرو با افزایش 60 اسب بخار در قدرت و 130 نیوتن متر در گشتاور، ارتقا یافته و شتاب صفر تا 100 را در کمتر از 3.0 ثانیه برای آن دستیافتنی خواهد کرد.