1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. لامبورگینی در نمایشگاه پابل بیچ سوپر اسپرت جدید معرفی می کند

لامبورگینی در نمایشگاه پابل بیچ سوپر اسپرت جدید معرفی می کند

14 مرداد 1394
  • 0

خیلی خوب است که ثروتمند باشید تا به سؤالی که از چرایی جستجو و له‌له زدن کلکسیونرها برای به‌دست آوردن قوی‌ترین و کمیاب‌ترین محصول خودروساز سنت آگاتا می‌پرسد پرده بردارید. اگر می‌پرسید دلیل این شروع طوفانی چیست باید بگوییم که وب‌سایت‌های خودرویی از جمله مجله موتور ترند به‌تازگی از معرفی گونه‌ای خاص و جدید از لامبورگینی خبر داده‌اند که قرار است برای نمایشگاه Concours d'Elegance پابل بیچ 2015 آماده و ارائه شود. این‌گونه که با ظرافت خاصی ارتقا یافته و طراحی شده، از هم‌اکنون توسط گروه کثیری از کلکسیونرهای مطرح برای خریداری انتخاب شده است. این مدل که گفته می‌شود گونه‌ای ارتقاءیافته نسبت به مدل وننو معروف باشد حجمی سیال با طراحی دیوانه‌وار دارد و معرفی‌اش با حواشی بسیاری روبرو خواهد بود و خریداران آن باید از دسته چک‌های حجیم و آماده، پول‌های فراوان و ارتباطات قوی برخوردار باشند.

یک منبع که نخواست نامش فاش شود دراین‌باره به سایت معتبر موتورترند گفته است که به‌احتمال فراوان از این‌گونه اختصاصی تعدادی تولید شود که این تعداد احتمالاً شامل بیست کوپه و ده رودستر باشد. البته در مورد کلیت کار لامبورگینی و اینکه قرار است چه چیزی در پابل بیچ معرفی شود هیچ چیز مشخص نیست و اطلاعات بسیار اندکی درباره این گاو خشمگین و جدید ایتالیا وجود دارد. این سنت که تا زمان معرفی اطلاعات اندکی از مدل‌های لامبو درز می‌کند سابقه‌ای دیرینه دارد و در مورد روونتون نیز صدق می‌کند. لامبورگینی در مورد ابرخودروهایش همواره با احتیاط به تولید و فروش دست زده و از این محصولات به تعداد بسیار اندکی تولید نموده است. برای نمونه از مدل روونتون که قیمتی بالغ بر 1.5 میلیون دلار داشت تنها 36 دستگاه تولید شد که 21 دستگاه آن کوپه و 15 دستگاه رودستر بود. در مورد مدل وننو نیز که 4.5 میلیون دلار قیمت داشت لامبو تنها به تولید 13 دستگاه اکتفا کرد که 4 دستگاه آن هاردتاپ یا سقف بسته بود و 4 دستگاه آن در گونه رودستر ساخته شد.

شایعات پیرامون این مدل بسیار است. برای مثال حدس زده می‌شود که مدل جدید قیمتی در حدود 2 میلیون داشته باشد اما این قیمت قطعی نیست. گفته شده این مدل چیزی میان روونتون و وننو است. در همین راستا و برطبق یک رویه تاریخی حدس زده شده که مدل جدید سبک‌وزن و با طراحی تیز و دیوانه‌وار باشد و قدرتی بیش از آونتادور LP750 – 4 SV داشته باشد و از موتور با 800 اسب بخار نیرو بگیرد. احتمالاً این نیرو توسط موتور V-12 و 6.5 لیتری که از آونتادور قرض گرفته شده تولید می‌گردد و نسبت به نمونه‌های پیشین از وزن کمتری برخوردار است.

ما همه تلاش خود را جهت به‌دست آوردن اطلاعات بیشتر به کار بسته‌ایم و این در حالی است که مسئولان لامبو همه‌چیز را درباره مدل جدید انکار کرده‌اند. به‌شخصه باید کلکسیونرها را ناامید کنیم چراکه احتمال می‌دهیم که این خودرو در پابل بیچ معرفی نگردد. در دوره‌های گذشته که لامبو مثلاً وننو یا روونتون را معرفی نمود این معرفی در نمایشگاه‌های بزرگی همچون فرانکفورت یا ژنو انجام گرفت، از این رو ما پیش‌بینی می‌کنیم این گاو کمان به‌دست سنت آگاتا را نه در پابل بیچ که در نمایشگاه فرانکفورت 2015 رؤیت کنیم که قرار است ماه سپتامبر امسال در آلمان برگزار شود.

 لامبورگینی در نمایشگاه پابل بیچ سوپر اسپرت جدید معرفی می کند

 لامبورگینی در نمایشگاه پابل بیچ سوپر اسپرت جدید معرفی می کند

 لامبورگینی در نمایشگاه پابل بیچ سوپر اسپرت جدید معرفی می کند

 لامبورگینی در نمایشگاه پابل بیچ سوپر اسپرت جدید معرفی می کند

 لامبورگینی در نمایشگاه پابل بیچ سوپر اسپرت جدید معرفی می کند

منبع پدال


نظرات