پورشه در حال حاضر یکی از معدود شرکتهایی است که به سنت ساخت خودروهای تارگا پایبند مانده است. خودروهایی با سقف بازشو که قسمت عمدهای از سقف و ستونها و شیشه عقب آنها ثابت است.
نسل جدید 911 تارگا در سال 2014 در نمایشگاه خودروی دیترویت رونمایی شد. پس از آن یک مدل GTS به این خانواده پیوست. در حال حاضر نسخه فیس لیفت این خودرو نیز برای رونمایی در نمایشگاه فرانکفورت در ماه سپتامبر آماده میشود.
نسخهای که جاسوسان موفق به تصویربرداری از آن طی تست شدند، از قسمتهای استتار شده برخوردار است. با این وجود میتوان تجدید نظر در چراغهای عقب و سپرها را مشاهده کرد. چراغهای جلو و چراغهای روزتاب و هواکشهای سپر جلو نیز مورد تجدید نظر قرار گرفتهاند. بعلاوه منافذی در سپر عقب نیز دیده میشود. خروجی اگزوزهای دوگانه در قسمت مرکزی سپر عقب نیز میتواند نویدبخش استفاده از موتورهای جدید توربو باشد.
انتظار میرود پورشه بهجای موتور مسطح 3.4 لیتری شش سیلندر تارگا، از موتور 3.0 لیتری شش سیلندر توربو استفاده کند. موتور جدید همچنین میتواند جایگزین موتور 3.8 لیتری مدل تارگا S نیز باشد.
خروجی مورد انتظار این موتور توربو بیش از 370 اسب بخار در مدل معمولی و 420 اسب بخار در مدل تارگا S خواهد بود. این موتور به دلیل مقررات سختگیرانه آلایندگی و اجتناب از مالیات مضاعف در برخی کشورها از جمله چین، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.