ورود
تویوتا مراحل آزمایش مخفیانه فیسلیفت GT86 را شروع کرده و طبق معمول همانند سایر خودروهای مستتر GT86 هم در دام عکاسان افتاد.
با توجه به گزارشها، متأسفانه خبری از یک موتور توربو نیست و تویوتا تجدیدنظر مدل آینده GT86 را فقط به چند ترفند شیک محدود کرده است. در این مدل ورودی هوای سپر جلو عریضتر شده و در عوض از ارتفاع آن کاسته شده است و همچنین چراغهای جلو بهاحتمالزیاد از ویژگیهای گرافیکی جدید بهرهمند خواهند شد.
تغییرات قیمت عقب هم، شامل بازنگری در سپر و همچنین چراغها میشود بهعلاوه اینکه یک اسپویلر برجستهتر نیز قرار داده شده است.
بهاحتمال زیاد تویوتا چند ترفند کوچک هم در طراحی کابین، در دستور کار دارد، اما تویوتا در بهروزرسانیهای متعدد GT86 تاکنون هیچ تغییر قابلتوجهی در مقایسه با مدلی که اولین بار در سال ۲۰۱۲ معرفی شد اعمال نکرده است.
در زیر کاپوت از همان موتور تخت بوکسور چهار سیلندر ۲.۰ لیتری تنفس طبیعی با توان ۱۹۷ اسب بخار و گشتاور ۲۰۵ نیوتن متر استفاده شده است. کسانی که یک GT86 عضلانیتر به همراه توربوشارژ میخواهند بهتر است یک سری به محصولات aftermarkets بزنند.
ما برای اولین بار یک نگاه اجمالی به مدل ۲۰۱۷ انداختیم و باید تا انتشار اطلاعات و تصاویر بیشتر، منتظر بمانیم. تویوتا پیشتر اعلام کرده بود که نسل دوم GT86 درراه است و با توجه به آخرین شایعات نسل بعدی بر پایه مزدا MX-5 ساخته خواهد شد و از یک موتور ۱.۵ لیتری توربو با سیستم KERS قدرت میگیرد، پس بنابراین باید برای بعد از سال ۲۰۱۷ منتظر رونمایی آن باشیم.