شورولت کاماروی تیونینگ شده نسل قبل با وجود انتقال نیرو به چهار چرخ خود در نمایشگاه سیمای امسال کاملاً جلب توجه میکند.
ما ماسل کارها را با انتقال نیرو به عقب میشناسیم و دود کردن تایرهای این خودروهای دیفرانسیل عقب نیز تماشایی است. در عین حال یک خودروی چهار چرخ محرک، عملکرد و دینامیک برتری نیز دارد.
کاماروی مدل 2010 با یک کیت بدنه پهن ارائه شده است. موتور 8 سیلندر کلاسیک 6.2 لیتری آن با کمک توربوشارژر که آن هم در بین ماسل کارها جالب است، نیرویی 650 اسبی تولید میکند.
علاوه بر این لیست طولانی تغییرات شامل اگزوز سفارشی Flowmaster و کلاچ سنگین RAM و فلایویل 10.5 با دیسکهای دوتایی سری 900، دیفرانسیل جلوی تویوتا توندرا، قفل دیفرانسیل Auburn و چرخهای 20 اینچی آلیاژی به رنگ مشکی را هم میتوان نام برد.
مجموعه این تجهیزات میتواند 40 هزار دلار هزینه داشته باشد و شاید ترجیح بدهید با این هزینه اضافی، یک مدل بالاتر خریداری کنید.