ورود
نشان تجاری DS متعلق به سیتروئن با معرفی مدل جدیدی از 4S هاچ بک که بیشتر برای بازار چین آداپته شده، محصولات این خانواده را تکمیلتر کرد. بدین ترتیب، DS4 هاچ بک جدید به نسخه کراس بک آن میپیوندد.
تولید این خودرو در کارخانه شنژن سیتروئن در چین خواهد بود اما مراحل طراحی و مهندسی آن به طور کامل در فرانسه انجام شده است.
با نگاه به DS 4S میتوانیم بهینهسازیهایی در طراحی ظاهری آن را شاهد باشیم. سپر جلو تغییر کرده و یک نوار LED به دو سوی آن افزوده شدهاند. چراغ جلو با نگاهی خشنتر به روبرو مینگرد. عناصر این چراغها شامل سه ماژول LED هستند که کاملاً جلوپنجره و باله اضافه آن را دربر گرفتهاند. هواکشهای روی سپرها نیز تغییر یافتهاند.
برای بدنه رنگهای جدیدی ازجمله یک رنگ قرمز تیره آتشی منحصر به فرد قابل انتخاب است. در فضای داخل کابین هم این رنگ رسوخ یافته است. داشبورد طراحی قدیمی و کلاسیکی دارد و البته به گفته سیتروئن ساخت هر داشبورد 8 ساعت طول میکشد و مظهر روح پاریس است. قسمت عقب نیز برای راحتی بیشتر سرنشینان به طور کامل از نو طراحی شده است. به گفته DS میزان فضای پشت در این کلاس خودرو یک رکورد محسوب میشود. برای رسیدن به این ویژگی تنظیمات تعلیق و حتی فاصله بین دو محور نیز تغییر کردهاند.
DS 4S جدید روی پلتفرم EMP2 گروه پژو سیتروئن بنا شده که با خودروهایی نظیر پژو 308 مشترک است. در بازار چین این خودرو با یک موتور 1.8 لیتری بنزینی 4 سیلندر در دو تنظیم 136 اسبی و توربوی 204 اسبی ارائه میشود. این موتور با یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک جفت میگردد.