شرکت تیونینگ AC اشنیتزر میخواهد با X6 فالکون در نمایشگاه خودروی اسن توجه همگان را به خود جلب کند.
AC اشنیتزر که سابقهی تیونینگ خودروهای بامو، مینی و لندروور را در کارنامه دارد پکیج فالکون را برای شاسیبلند بامو در نظر گرفته است. این پکیج تمام قسمتهای خودرو را تحت تأثیر قرار داده و X6 را خشنتر، جذابتر و شاید جدیتر از قبل کرده است. AC اشنیتزر بهبودهای ظاهری و فنی خود را از مدل 35i شروع کرد و این رویه را تا M و مدل دیزل آن ادامه داد. این شرکت برای جلب رضایت سلیقههای مختلف نمای ظاهری و عملکرد فنی پروژهی آخر خود یعنی همان X6 را بهبود بخشید.
افزایش قدرت موتور بامو از 301 به 355 اسب بخار، برای X6 مدل 35i از 443 به 517 اسب بخار و در X6 مدل 50i از 567 به 640 اسب بخار بهقدری کافی به نظر میرسد که گویی استانداردهای جدیدی برای این مدلها به وجود آمده است
همانطور که پیشتر گفتیم مدل دیزل هم از این ارتقای موتور بینصیب نمانده و مدل 30d و 40d به ترتیب بهجای 254 و 308 اسب بخار نیرو حالا 304 و 355 اسب بخار نیرو تولید میکنند.
AC اشنیتزر برای احساس قدرت بیشتر و غرش مهیبتر در X6 فالکون، برای مدل بنزینی این خودرو صدا خفه کن و سراگزوز مسابقهای و برای مدل دیزلی صدا خفه کن دوقلو و سراگزوز مسابقهای با ماژول صدا (با هفت حالت صدای اگزوز مختلف) در نظر گرفته است. این سیستم و سراگزوز دوتایی اسپرت خودرو حتی در دورهای پایین موتور و حین شروع حرکت خود را نشان میدهد و غرش پیشرانه 4.4 لیتری X6 M را به گوش همه میرساند.
بررسی سیستم تعلیق و تنظیم دوبارهی آن هم ارتفاع خودرو را کمتر کرده است.
بهطوری که در جلوی خودرو 15 میلیمتر و در عقب 20 میلیمتر از ارتفاع کاسته شده است. کیت بدنهی جدید بامو کاملاً متناسب با افزایش قدرت آن است. این کیت 10 عنصر اصلی بدنه را تغییر داده است. بالهای جلو و عقب گستردهتر، نشان و آرمهای فالکون، طراحی جلو و عقب هجومیتر و دریچههای هوای با طراحی جدید نمونههایی از این تغییرات هستند.
درنهایت این پکیج با یک ست از رینگهای کلاسیک 22 اینچی پرهی دوقلو AC1 با رنگ دوتایی یا مات زغالی تکمیل میشود.