قطعات و وجههٔ سری M به شکل عجیبی شایستهٔ سری 3 بامو است اما گاهی اوقات با تغییرات کوچکی میتوان ضمن حفظ اصالت اولیه چهرهٔ خودرو را بهبود بخشید.
با نگاه اول به این خودرو اسپویلر جلویی آئرو با ویژگی منحصربهفرد ورشتاینر به چشم میخورد. این اسپویلر ورشتاینر ساختاری فیبر کربنی دارد و برای رسیدن به استحکام و دوام بیشتر، از جنس فیبر کامپوزیتی Pre-Preg کمک گرفته شده است. به لطف اجزای فیبر کربنی استفادهشده در این خودروی F30 سری 3 بامو، چهرهٔ خودرو بیشازپیش تهاجمی شده است.
رینگهای 20×8.5 در جلو و 20×10 در عقب حالا با ست رینگ جریان مصنوعی V-FF 103 ورشتاینر دیده میشوند. این رینگها با نمایه کربنی گرافیتی و نشان نسخهٔ محدود ورشتاینر در وسط تضاد فوقالعادهای را ایجاد کردهاند.
شاید شما به دیدن M3-های تیونینگ شده از کمپانیهای مختلف عادت کرده باشید اما تعداد 335i-هایی که در دنیای واقعی خودروهای سطح بالا قرار میگیرند زیاد نیستند. این خودرو با تولید 300 اسب بخار نیرو و 406 نیوتن متر گشتاور و با کمک سیستم xDrive میتواند تنها در 4.8 ثانیه از صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت شتاب بگیرد.
کمپانی بامو امسال مدل 340i را جایگزین مدل 335i کرده است. زیر کاپوت 340i پیشرانهٔ 3.0 لیتری توربوشارژ جدید بامو قرار گرفته است. پیشرانهای با نام B58 که به این خودرو بهاندازهٔ 335i با کیت M قدرت میدهد.
از لحاظ ظاهری این 335i قرمزرنگ واقعاً قابلتوجه است زیرا نهتنها توجه همگان را به خاطر رنگش به سمت خودش جلب میکند بلکه بهبودهای ظاهری آنهم نقضی ندارد و هیچ شک و شبههای در این زمینه باقی نمیگذارد.