بوش از یک خودروی مفهومی در نمایشگاه CES رونمایی کرد که در آن داشبورد به چند نمایشگر بزرگ لمسی تبدیل شده است.
بوش طراحی متعارف داشبورد را با تعداد زیادی از نمایشگرهای بزرگ جایگزین نموده است. به عقیده بوش، با چنین طرحی، استفاده از ابزار و دکمههای مختلف به حداقل میرسد و تمام تمرکز راننده حفظ میشود. یکی از قابلیتهای ویژه این نمایشگرهای لمسی، بازخورد لمس آنهاست که احساسی از دکمههای فیزیکی و واقعی را ایجاد میکنند. این نمایشگرهای با وضوح بالا، باهوش بوده و در ارتباط با دوربینهای اطراف خودرو، مواردی مثل عبور عابر پیاده از سمت راست را به صورت هشدار نوری نشان میدهند. این تکنولوژی با سیستم رانندگی خودکار بوش نیز ادغام شده است.
از قابلیتهای دیگر این سیستم، دستیار پارک خودکار آن است که فضای خالی را تشخیص داده و بدون نیاز به حضور راننده میتواند خودرو را پارک کند. بعلاوه این سیستم با اتصال به اینترنت، GPS و دسترسی به دادههای ترافیکی، خطرات قریبالوقوع ترافیکی را 10 ثانیه قبل پیشبینی و گوشزد میکند. بعلاوه این سیستم با سرویس ابری سیستمهای موجود و گوشیهای هوشمند به صورت یکپارچه درآمده و به عنوان سیستم سرگرمی انجام وظیفه میکند.
خودرویی که برای این امر درنظر گرفته شده یک خودروی رودستر دونفره است. بوش با فناوری صوتی تصویری خود توانسته جایزه نوآوری نمایشگاه CES را نیز به دست آورد. Bosch Connected Mobility
بوش برآورد کرده که رانندگی کاملاً خودکار تا پایان این دهه به نتیجه میرسد و بهطور قابلتوجهی از تعداد تصادفات خواهد کاست بهگونهای که لااقل یکسوم تصادفات و تلفات کاهش مییابد. بوش در حال حاضر سیستم راننده خودکار خود را بر روی خودروهای آزمایشی تسلا، در اتوبانهای آلمان، آمریکا و ژاپن تست میکند.