برنامه تبلیغاتی تسلا مدل S ، برنده خود را که یک مالک مدل S با معرفی ۱۸۸ مشتری و در مجموع جذب حدود ۱۶ میلیون دلار برای فروش محصولات تسلا است، معرفی کرده است. این مالک خودرو که دارای نام آنلاین "Wei70644" است، جذب و ارجاع این ۱۸۸ مشتری را تنها در فاصله دو ماه انجام داده است. هر کدام از این افراد که از طریق Wei تسلا مدل S خود را خریداری کنند، مبلغی معادل یک هزار دلار تخفیف دریافت میکنند.
برای شخص Wei، سوئیچهای یک نمونه سطح بالای تسلا مدل S P90D با آپگرید «لودیکروس اسپید» و ارزشی حدود ۱۳۰ هزار دلار پیشبینی شده است. همچنین Wei یک «تسلا پاور-وال» ۳ هزار دلاری و یک دعوتنامه ۲ نفره برای مراسم رونمایی مدل 3 و افتتاحیه کارخانه گیگافکتوری تسلا دریافت میکند.
در کنار Wei که به عنوان بهترین مبلّغ تسلا در سطح جهان، یک مدل S P90D و یک تسلا پاور-وال دریافت کرده، به اولین کسی نیز که در هر منطقه به ۱۰ جذب مشتری برسد، همین جایزه اعطا میگردد.
مطابق یک گزارش در Electrek، این برنامه تبلیغاتی تاکنون در ۲ ماه گذشته به بیش از ۵۰۰۰ فروش برای تسلا منجر شده است.