متخصص آلمانی تیونینگ خودروها و عضو گروه معروف برابوس، دست روی یک شاسی بلند با وقار انگلیسی گذاشته است. استارتک برای آخرین برنامه تیونینگ خود به سراغ لندروور دیسکاوری اسپرت رفته است.
برخلاف انتظار ابتدایی از تیونینگ، خبری از پیشرانههای وحشی و کیت بدنه اغراق آمیز نیست. در واقع استارتک به انجام کار ظریف هنری روی خودرو بیش از کارهای نمایشی علاقه دارد.
با دقت در محصول استارتک میتوانید تغییرات در سپر جلو که با چراغهای روزتاب LEDهمراه شده را مشاهده کنید. سپر عقب نیز به طور مشابهی طراحی شده است. دو خروجی اگزوز درون خود سپر ادغام شدهاند.
برای این شاسی بلند، چرخهای بزرگ سفارشی 22 اینچی با رینگهای 5 شاخه دوقلوی مشکی رنگ انتخاب شده است. علاوه بر این ارتفاع خودرو نیز کاسته شده و با کمک کمکفنرهای جدید و تایرهای کم ارتفاع و کالیبره کردن میلههای ضد شوک و جاذب ضربه، ارتفاع خودرو تا 30 میلیمتر کاسته شده است. در نتیجه انتظار میرود که عملکرد خودرو مخصوصاً در جادههای کوهستانی و پر پیچ و خم چالاکتر باشد.
در داخل کابین نیز تعدادی از آیتمها را میتوان با هنرنمایی استارتک یافت. از جمله رکاب با نشان تیونر با نور مخفی، کف پوش و پدالهای آلومینیومی و تزئینات فیبرکربن و چوب.
عملکرد لندروور دیسکاوری اسپرت همراه با کیت تقویتی PowerXtra SD22 استارتک بهینه شده است. این واحد کمکی الکترونیکی که نصبان یک ساعت طول میکشد، بیشینه قدرت موتور چهار سیلندر دیزلی 2.2 لیتری توربو را از 190 به 210 اسب بخار در دور موتور 3500 افزایش میدهد. گشتاور نیز از 420 به 460 نیوتن متر افزایش مییابد. دیسکاوری اسپرت دیزلی با این کیت قادر است شتاب صفر تا صد را در 8.9 ثانیه ثبت کند. به گفته استارتک، انها روی یک کیت تقویتی برای مدل 2.0 لیتری توربو دیزل نیز کار میکنند. مجموعه تجهیزات استارتک به میزان 100 هزار کیلومتر یا 3 سال گارانتی میشوند.